Recenze - Rosemary Beach - Hranice nevinnosti

 
 
Autor: Abbi Glines
Orig. název: Fallen to far
Pořadí v sérii: #1
Rok: 2012, v ČR 2015
Počet stran: 256
Nakladatelství: Yoli
Překlad: Jana Kordíková



Chceš to co bys neměl mít…
Je jí teprve devatenáct.
Je to dcera jeho nového otčíma.
Je stále naivní a nevinná, protože uplynulé tři roky strávila pečováním o nemocnou matku.
Ale pro dvaceti čtyřletého Rushe Finlaye je ona ta jediná věc, která je tabu. Peníze slavného otce, matčino zoufalství vyhrát jeho lásku a jeho šarm jsou tři důvody proč mu nikdy nikdo neřekl ne.
Blaire Wynn opustila malý farmářský domek v Alabamě poté co jí zemřela máma, aby se přestěhovala k otci a jeho nové ženě do rozlehlého domu na pláži na Floridě. Není připravená na změnu životního stylu a ví, že do tohohle světa nikdy nezapadne. A pak je tu její nevlastní bratr, se kterým jí táta přes léto nechal, zatímco se ženou utekl do Paříže. Rush je stejně tak zkažený jako je úžasný. Dostal se jí pod kůži. Blaire ví, že pro ní není dobrý a že nikdy nikomu nebude věrný. Je znuděný a má tajemství, které by Blaire neměla nikdy odhalit, ale i když tohle všechno ví…
Blaire do toho možná spadne příliš hluboko.(databazeknih.cz)

Devatenáctileté Blaire zemřela před pěti lety při autonehodě její sestra, dvojče Valerie. Pár dní na to její rodinu opustil otec a už se nikdy neobjevil, a její matka onemocněla rakovinou. Blaire se celé roky starala o svou nemocnou maminku, opustila i svého přítele Caina, protože na randění a podobné věci neměla ani pomyšlení, musela chodit na brigády a pečovat o maminku. Po její smrti zůstala Blaire sama, nucena hledat pomoc u otce s tím, že u něj potřebuje na krátký čas bydlet, než si vydělá nějaké peníze a bude moci si najít vlastní byt. Byla to jediná možnost, kterou Blaire dlouho nechtěla, protože ve svéhoho otce dávno přestala věřit.

Když ale přijíždí do Rosemary Beach, netuší, co ji tam čeká. Obrovský luxusní dům, ve kterém ji přivítá rozmazlený synek její nové macechy, Rush. Krásný, sexy bad boy hned od pohledu ji nejprve poníží a vyhodí, ale záhy jí nabídne ubytování v malém pokoji pod schody, kde obyčejně bydlí hospodyně jeho matky. A její otec? Ten si odjel na dovolenou a nenechal pro ni ani lístek, ani neoznámil Rushovi, že přijede.

Blaire si okamžitě nachází práci v golfovém klubu a i díky své kráse a půvaby získává velká dýžka od členů klubu. Seznamuje se zde s dalšími bohatými mladými lidmi.
Život ve vile je pro ni částečně utrpením, protože Rush si skoro každý večer přivede jinou dívku. Blaire po Rushovi začíná toužit, a uvědomuje si, že Rushovi se také líbí, ale nic s ní nechce mít...


POSTAVY:
Blaire - krásná, nevinná dívka, která po smrti matky už nemá žádného příbuzného kromě otcem, po příjezdu do Rosemary Beach potkává Rushe, sexy týpka, který ji velmi přitahuje
Rush - nevlastní bratr Blaire, sexy mladík, který má rád vztahy na jednu noc, Blaire se mu moc líbí, ale nechce s ní nic mít
Nan - sestra Rushe, z celého srdce nenávidí Blaire


OBÁLKA:


Yoli, paperback a nová obálka byla dobrá volba. Sice se mi nejdříve moc titulka nelíbila, ale potom jsem si ji velmi oblíbila a k příběhu velmi sedí. Slovenská titulka napravo se mi naopak vůbec nelíbí.







MOJE HODNOCENÍ:
Jednoznačně byla to skvělá kniha a už moc chci pokračování! Blaire nebyla žádná fňukna, v životě to neměla vůbec snadné a stejně pořád bojovala a ta sympatie k Rushovi byla oprávněná. Tuto knihu jsem četla po Přímo do srdce, což byla jednoznačně nejhorší kniha tohoto roku, takže jsem se chtěla odreagovat a od knihy jsem moc neočekávala, ale co se nestalo... Kniha se mi tak velmi zalíbila, že jsem ji přečela za dvě odpoledne, v práci jsem nemohla vydržet až přijdu domů a budu moci zase číst a celou dobu mi vrtalo hlavou, co bude dál.

Rushe jsem si také velmi brzy oblíbila, byl to správný bad boy se srdcem na pravém místě.
Záhadné tajemství, které Blaire netušila mni vyrazilo dech, toto jsem tedy opravdu nečekala a musím uznat, že mi to do přímo velmi sedělo. Blaire mi přišla jako správná holka a musím říci, že bych se v mnoha ohledech rozhodovala stejně.

Nejbáječnější kniha tohoto léta a doufám, že Yoli vydá všechny knihy z této série a že si Blaire a Rushe ještě hodně užijeme.

Kniha je vyprávěna z pohledu Blaire a chytila mě od samého začátku, nikde nebyly nudné pasáže a příběh začínal hned příjezdem do Rosemary Beach. Skvělá oddechovka, kterou můžu všem doporučit, najdete v ní vše, lásku, emoce, erotiku, slzy, bad boy, vtip a napětí. Jestli ale očekáváte obyčejnou knihu, která je předvídatelná, mýlíte se. Ano, má v sobě klišé, vztah mezi Blaire a Rushem a patrný hned z první stránky ale je to kniha, která opravdu stojí za to. Přečtěte si i vy příběh o dívce, která sice nemá mobilní telefon, ale za to se nebojí vytáhnout na kluka zbraň. A zároveň příběh kluka, který je bohatý rošťák, který má každý den jinou holku a začne ho zajímat dcera jeho nového tatíka, kterou ale nemůže mít. Za mě jednoznačně 5 hvězdiček z 5 nebo 100%.

100%

Žádné komentáře

Albatros