Měsíční chvástačka - září 2016

Zářijové slevy

Září se neslo v duchu nakupování - byly dny slev Marianne, kterých se již asi 4.rok pravidelně zúčastňuji. Opět tu měli slevu Knihy Dobrovský a také Kanzelsberger. V obou obchodech jsem nakonec nakoupila úžasné kousky a spoustu skvělých titulů jsem tam musela ponechat.



První nakupovací zastávkou byly v září Levné knihy, odkud jsem si konečně domů odnesla knihy od Kathy Reich - Virus a Poklad, což jsou první dva díly série, kterou autorka píše se svým synem. A jelikož mi kamarádka stále básní o Sophii Kinsele, od které jsem doposud četla dva díly ze série Shopaholik, nechala jsem se přesvědčit a dokoupila jsem si knihu Dokonalá nevěsta. A vedle ní ležela kniha Zachraň mě od Rachel Gibbs, která mě zaujala svou anotací.



A pak konečně nadešly slevy Marianne. Jasnou nutností proto mě byla kniha Šťastně až navěky od Kiery Cass, což kdo neví, jsou povídky k sérii Selekce. A dále Pomsta a rozbřesk od Renée Ahdieh. Obě knihy velmi toužím číst a snad letos je ještě stihnu.



A teď trochu modré. Světlo mezi oceány od M.L.Stedman bylo nedávno zfilmované. Pozor čtenáři, zda-li uvažujete o koupi této knihy, tak si pospěšte, neboť už ne všude je k dostání. Vážky od Michel Bussi jsem se nemohla dočkat ještě před jejím vydáním. A poslední modrou dramatickou knihou v řadě je Pokoj od Emma Donoghue, s filmovou obálkou v roztomilém malém paperbacku. Na všechny knihy se velmi těším.



Slavičí píseň od Fiony McIntosh mě zprvu vůbec nezaujala. Obálka mi přišla celkem běžná k ženským románům. Pak ale nastal zlom, když jsem slyšela Rodaw, jak o této knize hovoří. A navíc hlavní hrdinové Jamie a Claire? Náhoda? Každopádně mě anotace velmi nalákala a knihu jsem si musela odnést domů. Tess z D´Urbervillů - klasika Thomase Hardyho jsem vyhlížela přes rok. Dokonce jsem uvažovala o koupi anglické verze ale nakonec jsem se dočkala této bichličky.



Hrdina od Samanthy Young zněl podle anotace skvěle. Od této autorky kupuji všechny knihy, tak doufám, že mě ani tato nezklame. Univerzita vyjímečných od Joelle Charbonneau má být něco podobného jako Hunger games, nakonec jsem neodolala a také si ji pořídila. Volání Kukačky od Roberta Galbraitha alias J.K.Rowling jsem si také rozhodla konečně pořídit. Dlouho jsem kolem knih z této série chodila a snažila se jim nevěnovat pozornost, ale nakonec jsem také podlehla.



První hrob napravo od Daryndy Jones se letos konečně dočká svého finálového čtvrtého dílu a tak jsem si konečně mohla pořídit první díl. Lesley Pearse a a její Nezlomná je druhým dílem od Společnice, kterou mám též doma.



Kostičase jsem si pořídila kvůli autogramiádě a nekonečnu chvály, kterou na knihu všude slyším. Jelikož jsem ale musela být v práci dlouho a autogramiádu jsem nestihla, můj přítel se mi nabídl, že mi tam zajde. A skutečně zašel a ještě mi koupil i druhý díl Vidořád a tak mám oba dva podepsané. Obě knihy napsala Samantha Shannon.

A to už je všechno ze zářijových přírůstků. Celkem 18 knih, ze kterých mám samozřejmě velkou radost ale také jsem na sebe za ten vysoký počet pěkně naštvaná :-(
Napište mi, zda jsem některou z knih četli a jaké názory na ně máte. A také, zda jste využili slev ze dnů Marianne.

Žádné komentáře

Albatros