Červenec 2015 - Knižní a moje osobní novinky

Novinky z mého života, dovolená a spolupráce

Tento článek bude trošku netradiční, už jen proto, že jsem si v červenci nekoupila ani jednu knihu! Netuším, jak jsem to dokázala, ale je tomu tak. Mám ze sebe radost a ráda bych takto pokračovala, ale jak, když pro nás mají knihkupectví připraveno tolik skvělých knih?!

Jak jsem Vám již psala, byla jsem poprvé u moře (vlastně i v zahraničí) a k tomu se svým milovaným přítelem. Snad nebudu přehánět, když řeknu, že to bylo úžasné. Dovču jsem si velmi užila a cítím se velmi odpočatá. Pravda, mrzelo mě, že jsem nestihla na blog připravit všechny články, ale snad mi to odpustíte. Každopádně jsem zpět, nabitá energií a velkým nadšením. Navíc venku se nám ochladilo, tak se dá zase trošku dýchat. Článek o Turecku, kde jsem byla na dovolené, Vám chystám.

A aby těch novinek nebylo málo, uzavřela jsem svou první spolupráci se skvělým nakladatelstvím Omega! Jsem z toho nadšená a znovu touto cestou nakladatelství děkuji.
 
 

Žádné komentáře

Albatros