Měsíční chvástačka - únor 2017


Nejkratší měsíc v roce je za námi. V únoru jsem si pořídila jeden velký knižní rest. Ano, konečně mám doma celkou sedmidílnou sérii Harryho Pottera. Jsem šťastná jako blecha, už mi zbývají jen tři díly dočíst a mám jeden z největších knihomolských povinností splněno. Akorát že jsem se včera dozvěděla, že Albatros bude vydávat Harryho v tom krásném novém provedení s ilustracemi (nemyslím ilustrované vydání).

V lednu jsem nastřádala 14 knih, což je hrozně velký počet nových knih. Na druhou stranu 4 z těch knih už mám přečtené, takže mi to tolik nenarušuje nepřečtené knihy. Ale o tom už níže.


V únoru byly mými jasnými favority tyto dvě krásky: Nevinná navždy od Abbi Glines, což je třetí díl ze série Rosemary beach. Tuto sérii mám moc ráda, u těchto knih si totiž vždy krásně odpočinu a zasním se nad krásou lásky. Siréna od Kiery Cass je kniha od autorky mé milované Selekce. Ta obálka je neskutečně nádherná a dýchá na mě letní náladou.



V Neoluxoru byly slevy a já si domů odnesla knihu, kterou mi již hodně lidí doporučovalo, Zapomenutou zahradu od Kate Morton. Jsem moc zvědavá, jak se mi tato kniha bude líbit. Dále jsem si dokoupila druhý díl Pomsta nosí Pradu, kterou teď mají skoro všude jen za 80 kč. To chce zloděje od Kay Hooper jsem dostala na recenzi a už jsem ji i přečetla. Mou recenzi si můžete přečíst ZDE.



S kým dnes budeš spát jsem si odnesla také z Neoluxoru a Lásku na zavolanou též od Sophie Kinsella jsem si zakoupila na bazaru Databaziknih, za což ještě jednou moc děkuji. Těším se, jak si u těchto románů pro ženy odpočinu.


A teď už zmiňovaný Harry Potter. Konečně jsem si pořídila celý box se všemi sedmi díly. Přečtené už mám první čtyři díly a na další se letos chystám. Fénixův řád je obrovská bichlička.



A tady už celá kupička mých nových knih. Celkem 14 krásek se mi tu nahromadilo, ale Harry je přeci nutnost!


1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros