Recenze - To chce zloděje

Název série: Hagan
Pořadí v sérii: #10
Rok: 1989; v ČR 2016
Počet stran: 196
Nakladatelství: Omega
Přeložili: Jiří Talafant

Jennifer je mladá samostatná žena, která v lásce i v životě raději hraje na jistotu. Zvlášť poté, co její otec prohrál rodinné jmění v pokeru. Živí sebe i matku a v tajnosti spřádá plány, jak se pomstít tomu, který ji připravil o domov. Potom ale pozná Danea, tajemného přitažlivého profesionálního hráče pokeru z Miami, který zosobňuje všechno, čeho se v životě bojí a čemu nedůvěřuje. Všechny jistoty jsou ty tam a Jennifer se musí rozhodnout, jestli chce dál žít ve vyježděných kolejích, nebo se po hlavě vrhnout do dobrodružství. Dane, opředený tajemstvím, by jí mohl pomoci v jejích plánech na pomstu. Jennifer se ocitá obklíčená tajnými službami a padělateli peněz a pochopí, že někdy to chce zloděje, aby se váš život začal ubírat správným směrem. Všechny plány navíc komplikuje její matka, pravá Italka, která už příliš dlouho čekala na krvavou vendetu. Dozví se Jennifer nakonec pravdu o svém otci i o Daneovi a podaří se jí získat zpátky ztracený domov?(databazeknih.cz)

Hlavní hrdinkou této knihy je mladá a krásná Jennifer, která před pár lety přišla o svůj rodný domov. Její otec totiž obrovskou vilu a plantáže prohrál v pokeru a ona společně se svou matkou je nyní nucena pobývat v malém domku na hranici jejich bývalých pozemků. Hned v úvodu příběhu jsme svědky setkání Jennifer se záhadným Daneaem. Oba se potkávají v jejím bývalém domě a oba mají k návštěvě stejný účel - loupež. Ačkoliv se viděli jen jednou a za ne zrovna příjemných okolností, mezi oběma to silně zajiskří. A jejich láska nebude jediný zážeh, který bude zápletkou knihy, ale především pomsta.

Jennifer - blonďatá mladá žena, která chce zpět co jí patří
Danea - záhadný sexy chlapík, který se zamiluje do Jennifer a je rozhodnutý jí pomoci
Francesca - původem i horkokrevností je italka a také matka Jennifer

Musím moc a moc pochválit Omegu, za výběr tak dokonalé obálky a předsádky ke knize. Opravdu se jim velmi povedla a vypadá stokrát líp, než původní obálka.

Poprvé jsem si knihy To chce zloděje všimla v knihkupectví, kdy mě upoutala svou krásnou obálkou. Okamžitě jsem si přečetla anotaci a to mě utvrdilo jen v tom, že jsem si chtěla tuto knihu moc přečíst.

Tato kniha je nesmírně tenoučká a navíc je psána velkými písmeny takže je vlastně ještě kratší. Ani jsem se nenadála a knihu jsem měla přečtenou. Anotace slibovala napínavé počtení okořeněné love story. Toto jsem ale bohužel nedostala. Kniha byla velmi předvídatelná - ideální jako oddechovka, kdy u knihy nepotřebujete nijak přemýšlet a zkrátka potřebujete vypnout. Ovšem pokud hledáte něco skutečně velmi napínavého, pak to tu bohužel nenajdete.

Hned od první strany jste vhozeni do příběhu uprostřed večírku, kdy se seznamují hlavní hrdinové. Žádný pomalý začátek, který mi nejprve naznačil, zda se nejedná o sérii. Skutečně se sice jedná o sérii ale nenavazující na sebe. U knihy jsem vypnula a přečetla ji velmi rychle. Bohužel mě mrzelo, že byla neskutečně předvídatelná, a že autorka nevyužila plně potenciál, který nápad rozhodně měl. Přišlo mi, že Kay knihu velmi uspěchala a zápletky nedotáhla do konce. Pořád jsem doufala, že mě něčím kniha překvapí, ale bohužel se tak nestalo. Vztah Jennifer a Danea byl pohádkově ideální a jednalo se o lásku na první pohled ve které mi ale scházela nějaká větší jiskra.

Co je ale rozhodně plus, je fakt, že kniha sice byla napsána již v roce 1989, ale nijak to na příběhu nepoznáte. Možná snad jen, že se v ději nevyskytovali zmínky o žádné moderní technologii, ale jinak ničím. Nesmírně mě bavila Francesca, matka Jennifer, tato italka původem i duší, mě vždy pobavila. Škoda, že v knize nebyla více. Její hlášky a pohled na lásku byl neskutečný. U ní se rozhodně pobavíte. Dále jsem v knize našla asi jen jednu chybu, kdy se jednalo jen o chybějící písmenko, za což také musím pochválit, protože v dnešní době jsou chyby v knihách stále častější a hodně se o těchto chybách i u Omegy konkretně psalo.

Poker mě naučil hrát můj přítel a je to velmi zábavná hra - pokud umíte blafovat. Mně osobně se blafovat bez poznání podařilo jen párktát, protože udržet pokerface je neskutečně obtížné.

Z knihy mám smíšené pocity. Anotace zněla skvěle a obálka vypadá krásně. Ovšem děj byl velmi prostý a předvídatelný. Proto dnes snad vynechám procenta a budu knihu hodnotit slovy, že pokud hledáte jednoduchý milostný příběh na pozadí pokerovské vášně a potřebujete si u ní odpočinout, pak je kniha právě pro vás.

KNIHU TO CHCE ZLODĚJE ZAKOUPÍTE V KNIHKUPECTVÍ KNIHY DOBROVSKÝ
ZA POSKYTNUTÍ RECENZNÍHO VÝTISKU MOC DĚKUJI KNIHKUPECTVÍ KNIHY DOBROVSKÝ A KNIHY OMEGA

1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

2. Manželská krize, kterou jsem procházel, skončila a skončila, když se do toho zapojil doktor Isikolo. Stejně jako všechny ostatní páry jsme měli své rozdíly a já se ujistil, že jsem udělal vše, co je v mých silách, abych ji vedl správně, zajistil ji a mé děti a také je chránil. Oba jsme se obětovali, abychom zajistili, že přežijeme svazek, dokud se nezačne chovat a úmyslně se se mnou tolik pohádá. Domov se stal nepříjemným pro všechny ostatní včetně mých dětí. Manipuloval s ní přítel, který byl rozvedený a chtěl také zničit moje manželství. Musel jsem kontaktovat doktora Isikolo a on odpověděl a udělal vše, co bylo v jeho silách, aby problémy ukončil. Obnovil lásku a spojení mezi námi a já nyní mohu říci, že jakákoli iluze, kterou moje žena prožívala, mi vzala a je teď lepší ženou. Výsledek toho, co pro mě doktor Isikolo udělal, který se projevil po dvou dnech, mě ohromil. Já a moje domácnost zůstáváme vděční. Apeluji na každého, kdo potřebuje pomoc s vyřešením svých vztahů a manželských problémů, aby kontaktoval doktora Isikolo, protože řešení je jisté. Jeho e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo mu napište na WhatsApp na +2348133261196

3. Po 2 letech jsem ztratil manželství a byl to pro mě hrozný zážitek. Moje žena mě a mého syna opustila a všechno se stalo mimo moji kontrolu a nikdy jsem nevěděl, že jen málo lidí v mém okolí vytvořilo mou ženu a obrátilo ji proti mně jen proto, že jsem se rozhodl vybudovat svou rodinu a více se na ni soustředit. Musel jsem vyhledat pomoc, protože vím, že jsem neudělal nic pro to, aby moje manželství ztroskotalo. Doktor Isikolo mi pomohl a hodně mi bylo odhaleno, co se stalo. Seslal kouzlo shledání lásky, které mě a mou ženu znovu spojilo a celé zlo, které proti mně moje rodina udělala, bylo odhaleno. Jsem vděčný, že můj domov je zpět šťastnější než kdy předtím, a veškeré uznání patří doktoru Isikolo, protože opravdu vyřešil mé problémy hned po 48 hodinách. e-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo mu napište na WhatsApp na +2348133261196

4. Nisam znala da mogu vratiti svog zaručnika dok nisam kontaktirala dr. Isikoloa koji mi je pomogao. Imala sam užasan nesporazum sa svojim čovjekom i različito smo krenuli. Bio sam emocionalno potišten i nisam znao što učiniti da pomognem situaciji. Tako sam saznao za dr. Isikolo. Kontaktirao sam ga i zamolio ga da mi pomogne oko mojih problema. Rekao mi je sve što sam trebala znati i razumjeti i poštovala sam procedure i na kraju mi je riješio problem i sada smo ja i moj zaručnik ponovno zajedno i znam da ćemo se uskoro vjenčati. To ne bi bilo moguće da mi dr. Isikolo nije pomogao kako je obećao. Rezultat njegovog rada sigurno se očituje nakon 48 sati i to 100% zajamčeno. Vidljivo mi je vidjeti učinak rezultata svega što je učinio za mene i doista su se ljubav i privrženost između mene i mog zaručnika u potpunosti vratili i drago mi je što ga nisam izgubila ni s kim vani. On vam također može pomoći ako mu se sada obratite. Pošaljite mu poruku na WhatsApp na +2348133261196 ili na njegovu e-poštu: isikolosolutionhome@gmail.com