Měsíční chvástačka - květen 2016

Květen, Svět knihy 2016

Letos jsem e opět bohužel nedostala na Svět knihy, ale ne tak úplně mou vinou. Musela jsem do práce a ve čtvrtek jsem měla školu až do večera.. Naštěstí mi můj milovaný přítel na Svět knihy zašel, vše zdokumentoval a pak mi vše vyprávěl a ještě ke všemu mi i koupil knihy. Tímto bych znovu moc chtěla poděkovat nakladatelství Jota, že mi poskytli blogerskou slevu.



A jaké knihy jsem z veletrhu zakoupila? Svého přítele jsem poprosila, aby mi koupil Sochaře od Scotta McClouda. Na knihu jsem měla delší čas spadeno ale stále jsem váhala kvůli ceně, která je tedy vysoká. Knihu jsem okamžitě přečetla a chystám na ni recenzi. Mezi další veletržní poklady patří kniha Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti od Ransom Riggs na kterou mě nalákal trailer na film, který se brzy objeví v našich kinech. A poslední knihu, kterou jsem chtěla, byla knhia od úspěšné Cameron Diaz - Bodybook(neměla jsem ji u sebe, tak tu chybí vyfocená). Kniha vypadá opravdu skvěle.



To by nebyl můj přítel, aby mi nepřinesl nějaký dárek - koupil mi knihu a vystál dlouhou frontu u Katji Kettu aby mi nechal podepsat Porodní bábu. Ano, ano, ano, mám knihu s věnováním! Byla jsem tak moc nadšená, že to snad ani slovy nejde vyjádřit. Kromě toho mi samozřejmě přinesl i spoustu letáčků a časopisů. Jsem moc ráda, že ho mám.



V květnu jsem měla slevu i do knih Dobrovský a tam jsem šla pro pár předem stanovených knih. Bellagrand od Paullina Simons byla jasná volba. Jen, co jsem se dozvěděla, že má kniha vyjít, odložila jsem plánované čtení Měděného jezdce a čekala na nultý díl této vychvalované série. Další knihu, kterou jsem si odnesla byla novinka od Lesley Pearse Společnice. Tato bichlička stále čeká na svůj čas.



Šťastní lidé čtou a pijou kávu od Agnes Martin-Lugand mě okouzlila svou obálkou. Knihu už mám přečtenou a recenzi si můžete přečíst ZDE.



Od Dagmar Gabulové jsem si pořídila knihu Styl. Kniha je moc pěkně graficky zpracovaná a jsem zvědavá na obsah. Love Tanya je kniha od slavné britské youtuberky Tanyi a je celá v angličtině. Na první pohled se zdá, že je psána jednoduchou angličtinou, tak doufám v to, že mi její četba půjde.

Četli jste nějakou z mých nových knih?

1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros