Recenze - Nádherná svatba

Jak se Abby Abernathyová stala paní Maddoxovou


 
Autor: Jamie McGuire
Orig. název: A Beautiful Wedding
Pořadí v sérii: #3
Rok: 2013; v ČR 2015
Počet stran: 124
Nakladatelství: Fortuna Libri
Přeložila: Jana Pacnerová


Už víme, že se Abby Abernathyová stala paní Maddoxovou. Ale víme, jak se to stalo?
Proč Abby požádala Travise o ruku?
Co tajili jeden před druhým?
Kde strávili svatební noc?
Kdo o tom ještě věděl… a nepověděl?

Fanoušci Krásné katastrofy a Učiněné katastrofy se to všechno dozvědí z vyprávění o bouřlivém svatebním dni (a noci!) - a jako všechny dobré příběhy, i tenhle rozhodně stál za to čekání.(databazeknih.cz)




Abby a Travis udělali všem čáru přes rozpočet a vzali se bez ohlášení a sami v Las Vegas. Jak to celé probíhalo? Co je k tomu doopravdy vedlo? Jaké měla svatební šaty Abby a jaká byla jejich řeč? Jaká byla svatbení noc? To vše vás čeká v závěrečné novelce k této sérii.


POSTAVY:
Abby - krásná blondýnka, která uhranula Travise
Travis - drsný bad boy, který ztratil srdce pro Abby




OBÁLKA:
Titulka této knihy je nádherná. Krásně sedí k ostatním ze série, akorát je větší mazlík na dotek a není takový tlouštík jako její sestřičky. Vpravo pak vidíte jednu z původních obálek.





MOJE HODNOCENÍ:
Závěrečná povídka ke knihám Krásná katastrofa a Učiněná katastrofa. Jak už sám název vypovídá bude nám vyprávět příběh o tom, jak si Abby vzatla Travise. Kdo četl obě nebo jen jednu knihu ze série (z důvodu, že Učiněná katastrofa je vlastně převyprávění Krásné katastrofy z pohledu Travise) ví, jak skončila, pro něj tedy název není žádným překvapením. Na jednu stranu pro mě bylo docela šokující, jak byla v předešlém díle svatba vynechána.

Kniha Krásná katastrofa se mi velmi líbila ba co víc, byla jsem z ní nadšená. Učiněnou katastrofu jsem zatím nečetla, ale rozhodně to mám v plánu. Povídka Nádherná svatba krásně zapadla k sérii a pokračuje ve správném rytmu a poodhaluje nám soukromí jejich svatby a samozřejmě také svatební noci. Ačkoliv se mi povídka líbila a nelituji přečtení, možná tato povídka nebyla až tolik nutná. Neobnáší v sobě nic nového a vlastně by se dala krásně vložit do první knihy.
Ale i přesto se mi velmi líbila. Abby i Travise jsem si velmi oblíbila a tak jsem byla ráda, že jsem s nimi mohla sdílet jejich den s velkým "D".

Krásná doplňující třešnička na dortu. Abby a Travis se střídali ve vyprávění a tak nám dali možnost sledovat jejich myšlenky. Určitě všem příznivcům této série jen vřele doporučuji.

90%

 

Žádné komentáře

Albatros