Měsíční chvástačka - listopad 2016


Listopadové knižní přírůstky

Listopad utekl jako voda. Mezi nakupováním a vymýšlením nových dárků jsem si dovolila učinit jednu objednávku s knihami pro příbuzné a při té příležitosti jsem si objednala i pár knižních novinek. A pak jsem ještě využila slevu u knih Dobrovský a jednu knihu zakoupila v Levných knihách. Ale to předbíhám. Níže uvidíte mé knižní novinky.



Pasažérka od Alexandry Bracken a První konec od Lauren James byly dvě jasné volby mezi novinkami od CooBoo. Jejich vydání jsem se nemohla dočkat. Už aby bylo po zkouškovém!



Mezi první jasné volby byly knihy s vánoční tématikou - Mezi námi děvčaty od Lindsey Kelk. Oblíbená autorka románů pro ženy přinesla nový příběh. Od Fiony Valpy potom Vánoce po francouzsku - tuto knihu jsem již přečetla a recenzi na ni můžete již dnes najít na blogu.



Život po tobě od Jojo Moyes je pokračování knihy Než jsem tě poznala, kterou jsem již přečetla. Jsem velmi zvědavá na pokračování. Další novinkou je kniha od oblíbené autorky Richelle Mead - Třpytný dvůr.



Jeden den od Davida Nichollse jsem si konečně pořídila po tolika letech. Zatím jsem slyšela jen kladné názory, tak jsem zvědavá, co od této chválené knihy budu mít já. Ptáci v trní od Colleen McCulloughové je klasika, která se leto objevila v Levných knihách. Měla jsem na knihu delší čas spadeno a když jsem ji v tomto krásném a malém vydání spatřila v LK, nemohla jsem ji tam nechat.



Využila jsem slevy v knihy Dobrovský, kde jsem si zakoupila knihu Dítě Bridget Jonesové od Helen Fielding - stále jsem neviděla film protože jsem čekala na knihu, ale doposud jsem nečetla ani první díl, takže než se dostanu k tomuto dílu, asi to ještě chvilku potrvá. Dám ti slunce od Jandy Niels jsem také chtěla už dávno, ale znáte to. A Byla jsem tu od Gayle Forman jsem také zakoupila a tím si doplnila sbírku jejích knih.



Dohromady mi v listopadu přibylo v knihovničce 11 nových knih. Doposud jsem přečetla pouze jednu a to Vánoce po francouzku, ale už se nemohu dočkat těch ostatních.

1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros