Recenze - Odvrácená tvář lásky




Autor: Colleen Hoover
Orig. název: Ugly love
Pořadí v sérii: #-
Rok: 2014; v ČR 2016
Počet stran: 338
Nakladatelství: Yoli
Překlad: Blanka Pscheidtová



Neptej se na minulost a nepočítej s budoucností... Dvě jasně daná pravidla. Jak dlouho ale můžou fungovat v lásce?

Když se vysokoškolačka Tate Collinsová na čas přestěhuje ke svému staršímu bratrovi a seznámí se s jeho kamarádem, pilotem Milesem Archerem, není to rozhodně láska na první pohled. Není to dokonce ani přátelství, jen vzájemná prudká a neovladatelná touha. Miles kupodivu váhá déle než Tate, ale nakonec i on potlačí svoje zábrany. Už po prvním milování je zřejmé, že fyzicky si oba dokonale vyhovují. Oboustranná domluva zní jasně: on o lásku nestojí, ona na ni nemá čas, takže zůstanou jen u sexu. Jenže Tate brzy zjišťuje, že chce se záhadným, uzavřeným a posmutnělým Milesem prožít mnohem víc. Že chce porušit obě jeho pravidla: neptat se na minulost a nepočítat s budoucností.

Jenže Miles sám už si není jistý, jestli je dokáže dodržet. Protože láska je silnější než pravidla, sliby a odhodlání. I když její odvrácená tvář je tak děsivá…(databazeknih.cz)



Vysokoškolačka Tate Collinsová se stěhuje ke svému bratrovi Corbinovi. Corbin je pilot a shodou náhod zrovna není doma, když se tam Tate stěhuje. Tate přede dveřmi bratrova bytu objeví opilého Milese, přes kterého se do bytu musí doslova vyšplhat. Rozzuřená volá vému bratrovi a ten jí sdělí, že je to jeho dobrý kamarád a pilot, a aby se o něj postarala.

Tate tak tedy učiní. Sexy Miles stále něco mumlá a Tate je z něj pořádně zmatená. Později se oba spřátelí a začnou mezi sebou pociťovat silnou chemii. Nejprve tedy Tate, Miles se tomu velmi dlouho brání.

Posléze mezi nimi začne vztah, který ale rozhodně není obvyklý, protože spolu začnou sice spát, ale nezačnou spolu chodit. Za vše může Milesova minulost, o které nikdo netuší...

POSTAVY:
Miles - pilot, který se trápí svou minulostí
Tate - mladá, sympatická studentka, která se zamiluje do Milese
Corbin - pilot a bratr Tate

OBÁLKA:
Titulka je stejná, jako originální. Sama o sobě je velmi zajímavá a ta modrá se mi velmi zamlouvá. Ovšem daleko víc se mi líbí ta titulka s párem nahoře vpravo.

FILMOVÉ ZPRACOVÁNÍ:
V současné době se chystá film a snad někdy v roce 2017 se ho dočkáme.



MOJE HODNOCENÍ:
Mezi první klady rozhodně počítám to, že se jedná o samostatný příběh a ne o rozvleklou sérii. Odvrácená tvář lásky je má druhá kniha od Colleen Hoover (četla jsem zatím jen Život jedna báseň) a měla jsem od ní velká očekávání. Snad to bylo tím, jak všichni knihu neskutečně chválili, tou obálkou, anotací... Ale upřímně jsem od ní nedostala to, co jsem čekala. Vztah mezi Tate a Milesem byl již celkem okoukaný.

Velmi zajímavá byla minulost. Kapitoly se střídali z pohledu Tate ze současnosti a do minulosti z pohledu Milese, takže jsme postupně odkrývali tajemství. To, co se stalo v minulosti událo, bylo strašné, opravdu hrozné. Vůbec jsem něco takového nečekala. Na jednu stranu chápu Milesovu obranou zeď, na druhou stranu si bohužel nemyslím, že by se takto nějaký muž zachoval.

Jakmile se Miles s Tate zapletli, kniha byla erotická, jiskřivá a romantická.

Kniha rozhodně stojí za přečtení, ale pokud čekáte něco nového, neklišoidního, pak to tu bohužel nenajdete. Možná jsem už na Young adult knihy stará, nebo jsem jich už moc přečetla, bohužel kniha Odvrácená tvář lásky mi nic nového nedala. Nelituji přečtení, podle mě taková lehce nadprůměrná kniha, která mě stále nutila číst dál, protože mě zajímala minulost Milese.

75%

1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros