Měsíční chvástačka - březen 2016

Březen, za knihu vlezem?

Letos se nás ta zima ne a ne nabažit. I když na pár chvil vykoukne sluníčko, hned ho zase schovají mraky a vítr ho odežene pěkně daleko. Tak co tedy venku, v tom ošklivém počasí? Zalézt někam do obchodu s knihami a strávit tam čas.. Březen byl nabitý pěknými knihami, já se opět rozšoupla, jak mám odolat těm slevám?

No takže v březnu jsem si zase pořídila pěknou kupičku knih, celkem tedy 13 úžasných knih, jedna kuchařka a jednu eknihu. Z nich jsem přečetla zatím jen Volbu, ale brzy to napravím.



Jako první jsem dostala dodatečný a poslední dárek k Vánocům od Terry, které znovu moc a moc děkuji za knihu a ještě tak krásně zabalenou! Je to tedy kniha od Cecelie Ahern Díky za vzpomínky. Zdá se, že se mi knihy od této autorky začínají nějak rozšiřovat.







Další a nejlepší knihou měsíce března byla novinka od Nicholase Sparkse - Volba. Knihu jsem okamžitě přelouskla a recenzi najdete ZDE. Spolu s ní jsem si z bux.cz objednala ještě jednu novinku, a to Zamilovanou hypnotizérku od Liane Moriarty. Zatím jsem na ni slýchala jen samé rozpoluplné reakce, takže jsem velmi zvědavá, co na ni povím já.
 



Ačkoliv jsem se snažila držet a zbytečně nenakupovat, objevila se sleva na vybrané tituly od Domina a zároveň v Neoluxoru slavili narozeniny Yoli tak, že vyhlásili obrovské slevy... No byla jsem ztracená a nestíhala ani vnímat, co jsem házela do košíku. Jako první se mi tam objevila kniha Milenka mého muže od Lucy Dawson. Tuto knihu jsem chtěla oprovdu moc dlouho a teď, když se objevila za ani ne stovku, tak jsem si ji konečně pořídila. Další knihu, kterou už je velký problém sehnat je Čokoláda od Joanne Harris.



A teď už Yoli nadílka. Konečně jsem si koupila nádhernou Královnu Tearlingu od Eriky Johansen. Hřbet knihy je tak krásný! Už se těším, až si ji umístím ve své knihovničce. Potom jsem si pořídila novinku Dopisy na konec světa od Ave Dellaira. Poslední knihu, která mi scházela od Johna Greena Hledání Aljašky. Jsem moc ráda, že jsem si knihu pořídila v paperbacku.



Dále jsem si koupila první díl ze série Pekelné stroje od Cassandry Clare, vzhledem k tomu, že celou sérii mám ve velké oblibě, jsem proto dost zvědavá i na sérii, která celým lovcům stínů předchází. Spáleniště: Zkouška od Jamese Dashnera, jsem asi jedna z mála, co je spokojená jak s původní obálkou, tak s tou filmovou (co se týče předchozího dílu) a proto jsem si koupila i druhý díl s filmovou obálkou. Teď už jen doufat, že brzy bude třetí díl. Aftre: přiznání od Anny Todd je bichle z velmi chvalné série. Jsem zvědavá na tuto telenovelu pro teenagery. A poslední od Yoli je kniha Sempre: Navždy od J.M.Darhower. Kniha má moc pěknou obálku a jsem zvědavá na mafiánskou zápletku.



V tomto měsíci jsem také vyhrála svou první eknihu a to Krásku a zvíře: pomsta od Nancy Holder. Už se na knihu velmi těším.








A úplně poslední knihu jsem si zakoupila P.S. od Aňi Geislerové, která se mi hrozně moc zalíbila svou grafickou podobou. Na knihu jsem prostě všude pořád narážela a když jsem nahlédla dovnitř, měla jsem jasno. A tak jsem si ji z toho knihkupectví nadšeně odnesla.
Pečeme a zdobíme dorty je nová publikace, která je nádherně zpracovaná. Sama se těším, že konečně začnu péct krásné dorty a vyzkouším něco nového. Určitě se těšte na recenzi :-)

Jakou pěknou knihu jste si v březnu pořídili Vy? :-)

Žádné komentáře

Albatros