Knihy, které si přečtu v roce 2019

ODKLÁDANÉ RESTY | KNIHY, NA KTERÉ NEBYL ČAS


Ahoj všichni!

znáte ten pocit, že i když čtete poměrně dost knih, stále nemáte přečteno vše, co máte doma v knihovničce? Stále kolem sebe slýcháte větu: "Tys tohle ještě nečetla?" nebo "Toto by se ti určitě líbilo.". Za rok přečtu kolem stovky knih, ale i přesto s sebou stále vláčím touhu přečíst několik knih, které je snad ostuda, že stále nemám přečtené. Jaké to jsou?



Jak praví známé pořekadlo: Není důležitá kvantita, ale kvalita. V poslední době se snažím číst hodně novinek, abych vám mohla z nejnovějších knih doporučovat co číst a kvůli tomu nestíhám ty, na které se těším extra dlouho. KONEC VÝMLUV! Takže jsem si sepsala seznam nejvíc top knih, které jsem ještě nečetla. Nejprve jsem myslela, že se vejdu do 12 knih, abych měla jednu knihu za měsíc. Ale to mi bohužel nevychází. Takže tu mám 15 knih. Napište mi, zda jste tyto knihy četli. Zda souhlasíte, že jsou to opravdu skvostné příběhy a povinná četba pro knihomoly. A určitě mi dejte vědět, zda máte podobný seznam i vy :-) Pokud nemáte, tak si ho vytvořte a pošlete mi ho. Moc ráda vás potom nasdílím :-)

Geniální přítelkyně
Vypravěčka
Temnější tvář magie
Ready player one
Hana
Příběh služebnice
Ohníčky všude kolem
Renegáti 
Jiskra v popelu  
Diabolik
Řeky Londýna
Manželovo tajemství
Zlodějka knih
Zmizelá
Rozum a cit

27 komentářů

  1. Pěkný článek! Kdybych si takovýto seznam dělala já, bojím se, že by byl ještě delší. :)) Rozhodně se ale shodneme na knize Hana, Zlodějka knih a Geniální přítelkyně. To jsou asi mé největší resty...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3 Pokud bys chtěla, tak se můžeš přidat a aspoň tři zmiňované zkusit přečíst se mnou :-)

      Vymazat
  2. Tvůj seznam je plný výborných knih - třeba Příběh služebnice, Geniální přítelkyně, Temnější tvář magie a Ohníčky všude kolem patří mezi mé nejoblíbenější knihy vůbec :) Hanu a Ready Player One mám na svém seznamu knih, ke kterým se letos musím dostat, tak si je třeba přečteme někdy spolu ;) Přeju hodně štěstí!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě bych si moc ráda dala společné čtení! Hanu bych chtěla číst v první polovině letošního roku, tak se můžeme klidně domluvit :-)

      Vymazat
    2. Super, to budu moc ráda :)

      Vymazat
  3. Ty jsi taky nečetla Zlodějku? Musíme dát hlavně to společné čtení Ready Player One, protože to je náš společný mega rest.😂😁😁😊

    OdpovědětVymazat
  4. Mám dva seznamy knih, co si chci přečíst - jeden jsou knihy, které vlastním, ale ještě jsem se k nim nedokopala, a ten druhý jsou knihy, které mě něčím zaujaly, takže je rozhodně přečíst potřebuju. A dohromady ten seznam čítá nějakých 200 knih. :D Z tvého seznamu určitě doporučuju Ohníčky všude kolem, za mě jedna z nejlepších knih loňského roku, stejně tak Ready Player One, Hana a Zlodějka knih. Naopak Vypravěčka pro mě byla docela zklamání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No to máš taky hodně pěkný seznam! V poslední době vychází tolik top titulů, že je dost nemožné dostat se k těm starším, bohužel :( Držím palce, aby ses ke knihám taky dostala brzy :-) a Děkuji moc za doporučení :)

      Vymazat
  5. Tohle bych si měla sepsat taky. Pořád si říkám, jó, teď přečtu všechny resty, nebudu si kupovat žádné nové knihy a pak bum a už mi domů letí další tři knihy... Jsem marná. Ale pár knih, co máš v seznamu, u mě taky čeká na přečtení :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Každý měsíc si opakuji, že si žádnou knihu nekoupím, ale ono se to najednou nějak nasyslí, že mám zase plnou polici nových knih :D Doufám, že se k titulům výše dostanu ke všem :-)

      Vymazat
  6. Zajímavý formát článku, moc se mi líbí. ♥
    Příběh služebnice mám rozečtenou, vyprávěčku si musíš rozhodně přečíst jen musíš být na příběh psychicky připravená. Nedoporučuji číst o vánocích, to jsem udělala já ...

    Ready player one je super a zmizelou mám rozečtenou už nějaký ten rok.

    Držím palce jak splníš své "resty" ♥

    ALL ABOUT CANDYS LIFE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mai, co kdybychom si udělaly na ty knihy společné čtení? Ty dočteš rozečtené kousky a já si přečtu resty :D Co říkáš?

      Vymazat
  7. Skvelý zoznam a inšpirovala si ma, aby som si tiež spísala vlastný. Snáď sa nám obom podarí dohnať všetky resty :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jsem moc ráda, že jsem Tě inspirovala k vlastnímu seznamu :-) Myslím si, že seznamy nejsou rozhodně na škodu, naopak :-) Vždy mě potěší, když si mohu odškrtnout nějaký bod jako splněný :-) Určitě kouknu na tvuj seznam, pokud jsi ho již zveřejnila :-)

      Vymazat
  8. Skvelý zoznam, sama by som si taký nejaký mala spraviť, ale ako sa poznám, veľmi mi nejde dodržiavanie takýchto zoznamov :) Ale k tomuto zoznamu:
    Geniální přítelkyně - veľmi dlho plánujem čítať, raz som ju aj rozčítala ale nakoniec som ju kvôli iným odložila, rozhodne sa k nej plánujem dostať (a potom samozrejme aj k seriálu)
    Vypravěčka - tiež ju mám na poličke už pár rokov a asi by sa patrilo k nej dostať :)
    Temnější tvář magie - čítala som, veľmi odporúčam - sama čakám, kým mi príde tretí diel aby som sa pustila do dvojky a teda aj trojky
    Ready player one - tiež plánujem niekedy v budúcnosti čítať - a takisto aj film vidieť.
    Příběh služebnice - videla som seriál, v tomto prípade asi knihu vynechám :) Ale dúfam, že keď ju prečítaš, nájdem u teba recenziu a možno podľa nej svoje rozhodnutie prehodnotím
    Renegáti - plánujem čítať už veľmi dlho, dokonca už mám predobjednané aj pokračovanie :)
    Jiskra v popelu ✓ tiež som už čítala, naozaj sa mi to páčilo, asi by som sa mala dostať k pokračovaniu :)
    Diabolik - mám doma, plánujem čítať niekedy v budúcnosti (ale asi nie tento rok)
    Zlodějka knih - videla som film, ten je mega nádherný, knihu mám tiež doma ale stále som sa neodhodlala k tomu, aby som ju prečítala
    Zmizelá - videla som film, ten mi bohate stačil, keďže toto nie je zrovna žáner, ktorý bežne čítam

    Never Trust a Duck

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. děkuju moc za tuto odpověď <3 Určitě na všechny zmiňované knihy napíši recenzi <3 Takže se dočkáš i Příběhu služebnice a srovnání se seriálem. Renegáti musím stihnout příští měsíc, abych se mohla zároveň pustit do druhého dílu. Po všech těch ohlasech se na tu knihu mimořádně těším.
      Jinak koukám, že hodně knih máme společně na seznamu chystaného čtení :-) Jsem ráda, ež v tom nejsem sama :-)

      Vymazat
  9. Ready player one je úžasná kniha❤Zlodejka kníh ešte lepšia! Renegáti sa mi zas až tak nepáčili, ale dúfam, že tebe sa páčiť budú. Viac som z tvojho zoznamu nečítala, ale ako pozerám, máš tam super knižky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Jsou to ohromné resty, které musím nahnat :-) přitom se jedná o tituly, které mě velmi zajímaí už od vydání :-) RPO potřebuju už brzy také přečíst. Film jsem už viděla, ale potřebuju znát ten psaný příběh :)

      Vymazat
  10. Z tvých vybraných knih jsem četla pouze 4. Jiskru v Popelu, Ready Player One, Renegáti - tyhle si nemůžu vynachválit. A pak je tu Temnější tvář magie, která mě tolik neuchvátila.
    Ale tobě přeji, ať se ti všechny knihy líbí a stihneš je přelouskat :)

    Knižní svět

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Ty máš také nějaký podobný seznam? Na všechny knihy, které jsem vypsala, se hodně těším a slyším na ně tolik pozitivních ohlasů, že mi snad nenasadí laťku moc vysoko.. Uvidíme. Každopádně už teď trošku meškám s původním plánem :-o

      Vymazat
  11. Máš super zoznam. Tiež sa chystám na Renegátov a nie Rozum a cit ale Pýcha a predsudok :D Lenže vždy vyjde toľko nových a zaujímavých kníh, že potom k týmto starším sa nedostanem :-/... asi si niekedy vypnem internet alebo po štátniciac to dobehnem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc! Kdybychom strávili čas u knih namísto sociálních sítí, stihli bychom přečíst daleko víc knih. Alespoň to se mi telefon snaží naznačit každým týdenním ukazatelem :D :D :D

      Vymazat
  12. Z tvého seznamu jsem nečetla nic a přiznávám se, že se chystám jen na Hanu a Manželovo tajemství :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jen tyto dvě tě upoutaly :-o Teda! Jsem překvapená ale chápu :-)

      Vymazat
  13. I já jsem si letos vytvořila takový seznam, jen ne na samostatné knihy, ale na série :D
    Ale jak tak teď koukám na ty knihy, co tam máš sepsané, měla jsem si udělat seznam i na ně. :D Z tvého výběru jsem totiž četla pouze dvě, a to Hanu a Ready Player One. Nejsem fanoušek druhé světové války a tohoto tématu v knihách, ale zkusila jsem to, a Hana opravdu nebyla tak špatná. :D A RPO miluju, jako opravdu hodně. :D To si prostě chceš přečíst. :D
    Co máme stejně jsou knihy jako Ohníčky všude kolem, Temnější tvář magie, Diabolik, Zmizelá nebo také Renegáti a Příběh služebnice. Nevím, kdy se k nim dostanu, ale jednou to snad bude.
    Tobě držím palce ať se k nim dostaneš co nejdříve, a budu se těšit na tvůj názor. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. hmm, tak bych řekla, že by snad nebylo od věci udělat společné čtení! Knihu na měsíc? Mám pocit, že jen podobná motivace nám pomůže, abychom si našly čas k těmto skvělým knihám! Na blogu máš svůj seznam? Ráda se podívám :-)

      Vymazat

Albatros