Měsíční chvástačka - duben 2016

Duben, opožděná chvástačka


Ano, ano, opět opožděná chvástačka. Zatímco všichni se chlubí svými květnovými objevy, já tu jsem s dubnem. Sice pozdě, ale přece. Opět Vám tu ukážu menší hromádu nových skvělých knížek, několika recenzních výtisků a jedněch omalovánek.

Hned prvního dubna na mě doma čekal recenzní výtisk od eshopu Megaknihy.cz , kterým znovu moc děkuji za skvělou knihu. Jednalo se o knhu Dívka ve vlaku od Pauly Hawkins na jejíž recenzi se můžete podívat ZDE. Potom mi kolegyňka z práce přivezla takový suvenýrek o Titaniku. Byla jsem na té úžásné výstavě ale bohužel jsem u sebe neměla tolik peněz, abych si odtamtud koupila knihu o celé výstavě. Opravdu je moc pěkně graficky zpracovaná a navíc je plná faktů a pro milovníka Titanicu, jako jsem já, přesně dělaná na míru.
 


Z databáze knih jsem si pořídila 3.-5. díl ze série shopaholik, tedy: Báječné nakupování před svatbou, Báječné nakupování se sestrou a Báječné nakupování do kočárku od Sophie Kinselly, takže až na poslední nejnovější díl mám nyní sérii komplet. Bohužel v knihovničce vypadají podivně, protože každá je jinak velká a mám na střídačku paperback a hardback ale alespoň mám všechny díly.




Dále jsem si pořídila na bux.cz knihu Obuvníkova žena od Adriany Trigiani, kterou jsem chtěla hrozně dlouho. A když ji měli za pouhé dvě stovky, prostě jsem ji musela konečně mít! A k ní jsem si přiobjednala novinku, Švadlena od Rosalie Ham, na jejíž vydání jsem také dost dlouho čekala.





Od nakadatelství Omega mi dorazili antistresové omalovánky od Cizinky. Recenze na ně ZDE. Tato první zkušenost s antistresovými omalovánkami mě velmi bavila.







Od internetového knihkupectví mi dorazila kniha Bez šance od Neala Shustermana, která mě totálně dostala. Takto úžasná a napínavá kniha mě několikrát přiměla mít husí kůži. Ale více už v recenzi ZDE. V Levných knihách jsem ukořistila klasiku Oscara Wilde a jeho Obraz Doriana Graye a Cantervillské strašidlo v moc krásném vydání.




Jak už jsem na sebe několikrát prozradila, velmi mám ráda tematiku ztráty paměti. Jelikož jsem se dozvěděla, že druhý díl této dvoudílné série se zabývá ztrátou paměti, musela být moje. Láska a Lítost a druhý díl Ztráta a Zrada od S. H. Kolee. Věřím, že se bude jednat o romantickou oddechovku.



 
Láska mezi písmenky od Jodi Picoult a Samanthy van Leet má dokonalou obálku a ještě zajímavější anotaci. Mrzí mě, že CooBoo nevydalo i první díl, ale rozhodně to neznamená, že bych se do knihy pouštěla s menším očekáváním. Snad ji letos přečtu. Druhou krásnou knihou je Podark: Návrat domů od Winstona Grahama. Na tuto knihu jsem měla také delší dobu spadeno. Jsem moc ráda, že ji konečně vydal Baronet a ještě ke všemu s filmovou obálkou.



Sabaa Tahir a její Jiskra v popelu okouzlila miliony lidí. Dlouho jsem se držela, ale nepodařilo se mi to na dlouho. Z knihy už jsem kousek četla a moc se těším, až budu mít chvilku a knihu slupnout jako malinu. Scarlet od Marissy Meyer je stálice mezi blogery. Četla jsem prozatím jen první díl ale ještě to nekončící kouzlo nepřišlo. Snad s tímto druhým dílem.




A jako poslední knihu jsem si pořídila další knihu od CooBoo a to Všichni jsme hleděli vzhůru od Tommyho Wallacha. Zbožňuji dystopie, takže mi ani tato nemohla chybět ve sbírce.

1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros