Spolupráce


SPOLUPRÁCE, STĚHOVÁNÍ....

Mám neskutečnou radost a velkou potřebu se s vámi o ni podělit. Duben je náramný měsíc, během něhož se mi podařilo uskutečnit dvě spolupráce s úžasnými eshopy. První je eshop Megaknihy.cz (pandička), kteří mi zaslali knihu Dívka ve vlaku, kterou už jsem přečetla i zrecenzovala. Odkaz je ZDE.

Další spolupráci jsem navázala s úžasným Martinus.cz , kteří mi zaslali knihu Bez šance a k tomu ještě úžasné dárečky.
Kromě skvělé knihy, kterou jsem přečetla během dvou dnů, mi poslali dopis na úžasném jejich vlastním papíře. Pohlednici, kterou mohu děkomu dát s tím, že mu daruji dvě hodiny na čtení. Potom dvě nádherné záložky, velmi praktické a originální. Visačka na dveře s výstražným označením Nerušit, čtu si! Tu jsem okamžitě využila. Na druhé straně je ještě lepší, Jsem v posteli s ___ (kam napsat jméno oblíbeného autora). Dvě samolepky a odznáček. Martinusáci jsou skvělý a jejich videa jsou boží, sledujete je?


Hned jsem to pro vás musela nafotit a pochlubit se :-)





Kromě těchto úžasných spoluprácí, které mě nesmírně těší mě ale čeká také velká změna. Dostala jsem nabídku na novou práci v Praze, na kterou jsem nakonec kývla. Bude to pro mě nesmírná změna přestěhovat se do Prahy ke svému příteli a jeho spolubydlícím, kdy se stanu jedinou holkou na bytě. Ale kromě obav z budoucnosti se těším, že budu se svým přítelem více a konečně spolu budeme bydlet. Ale zase mi bude chybět rodina a mé rodné město, do kterého se samozřejmě budu každý víkend vracet. Na práci jsem moc zvědavá a doufám, že mě bude bavit a že budu mít stále dost času i na svůj blog :-)

Kromě těchto novinek stále studuji žurnalistiku, která mě šíleně baví a těší fakt, že studuji přesně to, co jsem chtěla.

Doufám, že Vám jeden vykecávací článek nevadil a že se máte krásně. Určitě mi napiště co a jak je u Vás nového a ráda si poslechnu i Vaše názory :-)

Žádné komentáře

Albatros