Měsíční chvástačka - červen 2016


Opožděně se hlásím s příspěvkem o nových knihách, které u mě našli svůj domov už v červnu.



Dcera od Kiery Cass je nutná povinnost pro každého fanouška série Selekce. Knihu už mám i přečtenou, ale úspěch první trilogie bohužel nezopakovala. Láska z Paříže od Alexandry Potter je druhý díl z její série. Jelikož autorka byla v červnu v Praze a měla autogramiádu právě ku příležitosti vydání této knihy, pořídila jsem si ji a nechala jsem si ji podepsat.





Nejdražší dcera od Elizabeth Little je kniha která je přirovnávána ke Zmizelé. Jsem na knihu velmi zvědavá a když jsem ji viděla na Arara ve slevě, hned jsem měla jasno. To samé se týkalo knihy od mé oblíbené Charlotte Bronte - Profesor. Kniha byla beznadějně vyprodaná a když se najednou objevila možná poslední možnost pořídit si ji, nezaváhala jsem ani minutu.



Záměna od Sandry Brown mě velmi zaujala svou anotací. A také byla ve slevě. Stejně tomu bylo i u Divočiny od Cheryl Strayed. Kniha má krásnou filmovou obálku s mou oblíbenou Reese na titulce.







A to je pro červen opravdu všechno. Co říkáte na mé nové knihy? Četli jste některou z nich?

1 komentář

  1. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros