Vítejte!


LCSknihy se přestěhovali! Stejně tak, jako se my lidé vyvíjíme a dospíváme, i LCSknihy už povyrostlo a nastal krok jít dál. Před pár dny oslavil tři roky a přijde mi fér, se s ním posunout dál. Doufám, že mě i po přestěhování najdete a že se budete i nadále stále rádi vracet.


Již nějaký ten pátek se mi v mysli uhnízdila představa změn, a protože mi blog již nějakou dobu moc nevyhovoval, rozhodla jsem se pro radikální změnu a to pro přestěhování. Rozhodnutí to nebylo snadné, ale když jsemobjevila možnosti, které blogspot nabízí, měla jsem jasno. Je možné, že ještě pár dní si budu hrát s nastavením a pozměňovat, co se dá.

Starý blog nebudu mazat, beru ho jako dobrou zkušenost, ale jak jsem jsem již psala výše, stejně jako mi lidé dospíváme, i LCSknihy se někam potřebují posunout. Doufám, že mě kvůli tomu nezavrhnete a že mě i nadále budete navštěvovat.

Chystám více změn, než jen nová doména a vzhled. Mám v hlavě hodně nových nápadů na články. Ráda bych častěji přispívala a navíc Vám dovolila nahlédnout i do mé duše. Ano, také začnu natáčet videa, nebo tedy natočím video a pokud bude alespoň trochu koukatelné, tak ho zveřejním a potom budu čekat na Vaše názory.  

Postupně jsem přestěhovala většinu článků z blogu, staré recenze poupravila a přepsala. Pokud něco nebude fungovat správně, nebo s tím bude nějaký problém, budu ráda za každou vaši připomínku. 

A kdo vlastně jsem? Jsem stále ta stejná holka, která miluje knihy, filmy, psaní, hudbu, svou rodinu, svého báječného přítele. Jsem zase o něco starší (nedávám ruku do ohně za to, zda jsem i moudřejší). Je mi 24 let a letos budu slavit (zda se tomu tak dá říci) čtvrt století. Jsem střelec, takže se u mě stává, že jak nabiju, tak vystřelím. Slovně pochopitelně. Bydlím v Praze se svým přítelem, který mě neskutečně podporuje. Studuji žurnalistiku a sním o tom, že jednoho dne vydám knihu. Také jsem ale pracant, který maká denně 9 hodin a tak do sebe musí nalévat několik hrnečků kafe, abych celý tento kolotoč zvládla. 

Doufám, že se vám nový vzhled a změny budou líbit. Určitě mi napište, co říkáte na nový vzhled. Za každý váš komentář budu vděčná.

4 komentáře

  1. Líbí se mi ty barvičky! Nejsou křiklavé, takové decentní. ^^ Ať se ti tu daří.
    BE AS HAPPY AS THE SUN

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. díky Ann, to mě mo těší :-) Ještě se mám co učit, ale už to tu vypadá skoro tak, jak bych si představovala :-)

      Vymazat
  2. Jé tvůj nový blog je moc krásný a chtěla bych se zeptat, v čem je blogspot lepší než blog.cz, protože přemýšlím, že si přemýstím blog

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky moc Teri :-)
      Na Blogspot si daleko líp dokáži pohrát s pozadím a přizpůsobit vlastním představám než na blogu. Dalším negativem pro blog u mě bylo, že neustále vypadával a já tak nemohla kolikrát článek dokončit, protože jsem se nedostala ke galerie.
      Dalším plusem je určitě i možnost ukládání kvalitnějších fotek na Blogspotu. :-) Snad jsem ti nějak pomohla

      Vymazat

Albatros