PF 2017


PF 2017

Ani jsme se nenadáli, a už je tu rok 2017! Rok 2016 je za námi a já bych Vám všem hrozně moc chtěla poděkovat za podporu, návštěvnost, komentář a za každý like, který mi dáváte. Moc si Vás všech moc cením a mám Vás moc ráda.
Do nového roku Vám přeji abyste se měli krásně, aby se Vám plnily přání a sny a byli jste spokojení. Co se týče blogu, vím, že to tu teď neběží jako na začátku, ale věřte mi, že to není tím, že by mě blogování nebavilo - ba naopak. Ale studuji žurnalistiku druhým rokem a společně s prací mi bohužel příliš času nezbývá.

Knihy mě stále baví a je tolik báječných knih, které si chci přečíst ale bohužel s časem je to horší. Mám pro Vás připraveno (rozepsáno) i více článků a recenzí, které budu postupně zvěřejňovat, ale ještě rok to bude takovéto slabší. Mám spoustu nápadů a věřím, že brzy by se tu mohlo objevit i první video. Ano, ano, chystám se odprostit od své stydlivosti a zkusit pro Vás něco natočit. Ale to předbíhám.

Opět tu můžete sledovat Knižní výzvu pro rok 2017, kam si dám raději menší počet přečtených knih. Znovu se pouštím do projektu Čtení knižních restů, který v minulém roce se mi příliš nepodařil. Na mou malou omluvu mohu jen podotknout, že jsem sice nepřečetla všechny knihy, které jsem si stanovila, ale přečetla jsem i hodně knih, které jsem měla doma delší čas.

Tak to je ode mě pro dnešek vše.

Mějte se krásně!

S.

Žádné komentáře

Albatros