Měsíční chvástačka - květen 2015


Květnové poklady

Máme tu červen, první letní měsíc a mně nezbývá než podotknout, že polovina roku uběhla opravdu velmi rychle. Za tento rok vyšlo tolik skvělých knih a tolik báječných nás ještě čeká. V květnu jsem měla v plánu koupit si jen nové knihy, a to jsem naštěstí i splnila, až teda na na dvě přířučky, dále jsem vydržela nezajít do Levných knih a udělala jen jeden nákup u mého oblíbeného obchodu.
A jaké jsou Vaše nové knihy? Máte nějakou, kterou jsem si pořídila já?


Hranice nevinnosti od Abbi Glines je tenoučká kniha od Yoli, romantická jednohubka na kterou jsem zvědavá. Druhá novinka od Yoli je Fangirl od Rainbow Rowell, což byla rozhodně velmi očekávaná kniha tohoto roku.





Ostrov lhářů je kniha o které se velmi mluví, ale pozor, všechny recenze jsou plné lží. Už se na ni taky velmi těším a jsem zvědavá, co na ni řeknu. Girl online odZoe Sugg je bestseller, který vyšel na konci minulého roku, takže žhavá novinka.



Hot Boys od M. T. Majar je starší kniha, o které jsem se dozvěděla díky vydání další knihy autora a velkého doporučení kamarádek mé sestry. Jsem zvědavá, jaká bude tato žhavá obálku uvnitř. Rychle a smyslně Kristy Bromberg je novinka od Joty, které jsem nemohla odolat. Úžasná obálka, zajímavá anotace a podobnost s Rychle a zběsile? Jen marketingový trh ale na mě zabral, s filmovou sérií to samozřejmě nemá nic společného.



Lisa Genova napsala fenomenální Pořád jsem to já, příběh, který jsme nedávno mohli vidět v kinech je velmi dojemný a já se nesmírně těším na četbu, i když bude velmi bolestivá.



Stylistika pro žurnalisty a Redakční práce jsou dvě skvělé přírůčky pro studium mého vysněného povolání. A tedy není divu, že mi udělaly největší radost.

Žádné komentáře

Albatros