Recenze - Nevinná navždy

Poslední kapitola ze života Rushe a Blaire

 

Autor: Abbi Glines
Orig. název: Forever to far
Pořadí v sérii: #3
Rok: 2013; v ČR 2017
Počet stran: 264
Nakladatelství: Yoli
Překlad: Jana Kordíková


Rush slíbil Blaire, že ji nikdy neopustí. Ale slib se pro něj stane těžkou zkouškou…
Rush musí volit mezi svou rodinou a láskou k Blaire, přitom nechce ani jedno ztratit. Jak to ale udělat? Blaire zase nechce opustit svoji pohádkovou představu o láskyplném vztahu s Rushem. To už ale dávno není pravda, oba se navzájem zraňují a Blaire už nemůže zastírat, že téměř nic není v pořádku. Dovedou svůj vztah udržet, aniž by každý z nich neztratil příliš? (databazeknih.cz)
 
 
 

Po Hranici nevinnosti a Za hranicí nevinnosti přichází třetí a závěrečný díl základní trilogie romantické série Rosemary Beach. Opět se v této knize setkáváme se všemi námi známými postavami a sledujeme jejich další osudy. Blaire čeká s Rushem miminko, oba plánují společnou budoucnost včetně svatby. Oba si již prošli řadou odloučení a vědí již, že už bez sebe nechtějí žít.

Jejich společnému štěstí ale stále stojí v cestě jejich nevlastní sestra Nan, která z celého srdce nenávidí Blaire. Její psychické problémy se nijak nevyřešili a stále je až nepřirozeně závislá na svém nevlastním bratrovi Rushovi.

Blaire a Rushe v tomto třetím pokračování čeká vypořádání se s minulostí. Blaire se chce sblížit se svým otcem a Rush zase naopak nechce, aby se jeho otec přespříliš kamarádil s Blaire. Do děje opět vstoupí Nan a svým citovým vydíráním dopustí, že dá Rush přednost Nan před Blaire. Ta se ocitne v nemocnici s krvácením a hrozí, že o miminko přijde...



POSTAVY:
Blaire - stala se z ní silná, mladá žena, která udělá cokoliv proto, aby ochránila své miminko
Rush - z celého srdce miluje Blaire a nemůže se dočkat, až se vezmou. Stále ale cítí zodpovědnost za Nan
Nan - vysoce labilní žena, která se snaží dostat co chce buď přes postel, peníze a nebo hlavně přes city. Cítí se jako chudinka

OBÁLKA:
Yoli opět neponechalo původní obálku. Tentokrát zvolilo stejnou modelku jako na předešlé knize. Zpočátku se mi titulka vůbec nelíbila, ale časem jsem si zvykla.



MOJE HODNOCENÍ:
Po vydání druhého dílu se říkalo, že již další díl nebude, takže mě velmi mile překvapilo, když jsem zjistila, že vyjde další pokračování. Nevinná navždy je třetí díl (a u nás bohužel poslední díl) ze série Rosemary Beach. Na jednu stranu jsem ráda, že další díl nebude, protože bych stejně nečetla jeden z následujících dílů s Nan jako hlavní hrdinkou. Tato postava mi byla již od začátku tak vysoce nesympatická. Nemám ráda, když někdo s někým manipuluje, natož když na to jde přes city.

Vztah Rushe a Blaire v tomto díle jen zkvétá. Jejich společné štěstí ještě doplňuje fakt, že Blaire čeká miminko. Oba se na svou budoucnost velmi těší. Nechybí dávka romantiky a erotiky. Chemie ze stran přímo pálí.

Ačkoliv se mi kniha líbíla a čtení jsem si velmi užila, bohužel mě kniha nedržela v napětí a neměla jsem problém ji na chvíli odložit. Na jednu stranu tento díl dovysvětlil všechny problémy a krásně zakončil příbeh Rushe a Blaire. Navíc otevřel dveře novým hrdinům, které jsem si oblíbila. Harlow a Grant byli v knize skvělý a věřím, že pokračoná o nich dvou musí být nabito vášní a humorem.

Navíc v knize jsou i Vánoce a miminko. Určitě doporučuji všem, kteří si oblíbili série Rosemary beach, nebo těm, kteří hledají jednohubku, u které si odpočinou, zapomenou na své starosti a ponoří se do vášně hlavních hrdinů.

85%



7 komentářů

  1. Odpovědi
    1. Na jednu stranu jsem ráda, že další díly nebudou vycházet (aby se mi nezkazil dojem z této triogie) na druhou stranu je škoda, že už nebude nic nového :-(

      Vymazat
  2. Abbi Glines mi vždycky byla sympatická, snad se k jejím knihám taky někdy dostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Adelle pokud budeš mít možnost, tak si knihu přečti :-) opravdu jsem si čtení moc užila :-)

      Vymazat
  3. Dříve jsem o ně neměla zájem, dneska bych si ráda přečetla všechny tři :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Veru určitě si je přečti, myslím, že nebudeš litovat. Jsou to správné oddechovky :-)

      Vymazat
  4. Jsem zde, abych poděkoval DR ISIKOLOVI za jeho pomoc při záchraně mého vztahu. Můj přítel mě opustil, protože jsem se rychle vzpamatoval a několikrát jsem s ním bojoval kvůli nejistotě, když jsem ho viděl, jak se kdy sblíží s jinou dámou. Nenašel jsem žádný lepší způsob, jak ho přimět, aby se ke mně vrátil a DR ISIKOLO mě zachránil. Když jsem ho kontaktovala, řekl mi vše, co jsem potřebovala vědět o tom, jak bude láska a spojení mezi mnou a mým mužem obnoveno. Vyhověl jsem a on bez váhání udělal práci a hned po 48 hodinách mi můj přítel zavolal. Jsem šťastný a plný života díky laskavosti DR ISIKOLO. Vyzývám každého, kdo má problémy, aby ho nyní kontaktoval a on vám jistě pomůže. E-mail: isikolosolutionhome@gmail.com nebo pokud dáváte přednost WhatsApp/Viber text: +2348133261196

    OdpovědětVymazat

Albatros