Měsíční chvástačka - leden 2017


Je tu nový rok 2017 a s ním první měsíc v roce utekl jako voda. U mě se co se týče knih každý leden těší nízkému číslu nových knih a celkem vysokému číslu přečtených knih. V lednu jsem nastřádala celkem malý počet nových knih, a jaké to byly, se dočtete níže. Snažím se nakupovat velmi málo, a zatím se mi to daří (je druhá polovina března když to píšu).
Mějte se krásně a čtěte :-)



Všechno nebo nic od Evy Ubaníkové jsem v knihkupectví objevila poprvé před Vánocemi. Zaujala mě obálka a zprvu jsem měla pocit, že se jedná o zahraniční román. Když jsem poprvé viděla filmový trailer, začala jsem se neskutečně na knihu těšit. Jak se mi kniha líbila si můžete přečíst v recenzi ZDE. Vadná od Cecelie Ahern jsem dostala jako recenzní výtisk od Omegy. Tato kniha byla neskutečně skvělá. Recenzi na ni si můžete přečíst ZDE.



Jednou tě najdu od Carrie Elks jsem si přála už dlouho. Nejen krásnou obálkou ale hlavně svou anotací mě kniha velmi navnadila. Čtenářský klub Jane Austenové od Karen Joy Fowler je další kniha o mé oblíbené Pýše a předsudku. Kdo mě zná ví, že Jane Austenová je má oblíbená spisovatelka. Podle knihy je také natočený film, který jsem ještě neviděla.



Vyšel nový román od mého nejoblíbenějšího spisovatele Nicholase Sparkse - Ve tvých očích. Už brzy se do knihy také pustím a napíšu i recenzi.



Harry Potter a filmová kouzla je nezbytná kniha pro každého fanouška této čarodějnické série. Kniha je naprosto úžasně zpracována a dnes, několik měsíců po dotisku se opět nedá zakoupit.



Sečteno, podtrženo mi v lednu přibylo jen 6 nových knih. Z toho dvě jsem stihla už i přečíst. Doufám, že si to udržím a budu jen střídmě nakupovat a hlavně, že budu hodně číst.

Jaké knihy jste si pořídily vy v lednu? Máte nějakou z mých knih nebo jste nějakou četli?

Žádné komentáře

Albatros