Měsíční chvástačka - září 2015

Nejmenší knižní nadílka, a přesto největší radost!

Omlouvám se za zpoždění, ale v poslední době vůbec nic nestíhám. Jak už jsem před časem psala, začala jsem studovat žurnalistiku kombinovaně a přitom chodí do práce, takže to mám teď celkem náročné. Mám obrovskou chuť číst ale nemám kdy, a když už mám chvilku času na četbu, tak usínám. Ale i tak mě nepřešla knižní vášeň. Omlouvám se, že to tu teď bude trošku zanedbané, ale budu se snažit v každé volné chvilce blogu věnovat. Velmi mi to chybí!
No ale to už jsem se zase zakecala. Máme pomalu konec října a už abych začala připravovat říjnovou nadílku (která je teda obrovská), ale nejprve jeden malý restík.




V září jsem se krotila a koupila si jen jednu knihu, kterou jsem si koupila ještě předtím, než oficiálně vyšla, protože ji už v Neoluxoru měli! A ta jediná kniha je samozřejmě První od Kiery Cass! Tuto knihu jsem také okamžitě přečetla a jsem nadšená! (Jak jsem již psala i ve své recenzi zde).
 
To ale neznamená, že v září nevyšla spousta skvělých knih! To možná i naopak, ale rozhodla jsem se, že se budu krotit a koupím si opravdu jen jednu knihu, a jak to ale bylo těžké. Ale zvládla jsem to a proto mám ze sebe velkou radost.

No a už se pomalu těšte na říjnovou nálož!

Žádné komentáře

Albatros