Recenze - Danteho holka

Autor: Courtney Cole
Orig. název: Dante´s girl
Rok: 2012, v ČR
Počet stran: 288
Překlad: Martina Buchlová

Reece Ellisová, sedmnáctiletá americká středoškolačka, už od deseti let tráví každé léto s tátou v Londýně. A každé léto se s ním k uzoufání nudí. Samozřejmě ani v nejmenším neočekává, že by se v tomhle ohledu mohlo něco změnit, tedy aspoň do té doby, dokud na holandském letišti, odkud má pokračovat do Londýna, doslova nevrazí do pohádkově krásného Danta Gilibertiho a její let není z nejasných příčin zrušen. To se pak před ní rozprostře vidina úplně jiného léta. Léta na malebném středomořském ostrůvku, navíc ve společnosti Danteho, ze kterého se vyklube syn místního premiéra…(databazeknih.cz)

Reece Ellisová tráví každé léto u svého táty v Londýně. Na letišti se seznámí s pohledným blonďákem Dantem, se kterým do sebe doslova vrazí. Reece se velmi líbí a tak je velmi ráda, když si k ní v letadle přisedne. Ale na vedlejší runwai má jiné letadlo nehodu a Dante okamžitě Reece vezme a odvede ji odtamtud. Reece zprvu ničemu nerozumí ale brzy se dozvídá, že Dante je syn premiéra. A tak se Reece místo do Londýna dostává do překrásného Řecka, do Caberry.

Nejprve je to pro ni celkem obtížné, všichni ji považují za "obhroublou američanku", navíc má sebou jen kabelku. Brzy si ale přivyká řeckému životu a propadá jeho kouzlu stejně, jako kouzlu Danteho...

Reece - pochází z Kansasu, z rodinné farmy, mladá, hezká dívka, která řeší obyčejné věci
Dante - syn premiera, je nesmírně okouzlující a Reece se mu velmi zalíbí

Musím říct, že česká obálka se mi velmi nelíbí, bohužel. Sice moře na obálce je úchvatné, ale nelíbí se mi. Za to originální mi přijde romantická a hodí se mi daleko více k příběhu, než česká.

Knihu jsem četla hned po skvělé Hranici nevinnosti, takže možná proto jsem si příběh tolik neužila. Kniha to byla pěkná, příběh milý, jemný, oddechový, který rychle ubíhal, ale přišel mi trošku moc pohádkový. To ale neznamená, že jsem si čtení neužila. Četba v horkých letních dnech při letní knize byla skvělá a já jsem moc ráda, že tuto knihu mám doma. Danteho holku jsem dostala před rokem od Cooboo jako dárek a měla jsem z něj nesmírnou radost, věřím, že si knihu přečtu znovu a pak z ní budu mít lepší zážitek.

65%