Měsíční chvástačka - srpen 2015

Poslední prázdninový měsíc

A je po letních prázdninách! Přišlo mi, že to neskutečně uteklo, co říkáte? Jako bych včera plánovala, co budu číst v létě a dnes? Už pomalu chystám shrnutí.
Srpen byl velmi bohatý měsíc na knihy, vzhledem k tomu, že jsem v červenci nekoupila žádnou knihu, jsem to musela napravit. A to jsem tolik úžasných knih nekoupila! Takže sečteno podtrženo 17 nových knih, z toho jeden recenzní výtisk a spousta knih ve slevě. No nemám ze sebe radost, vzhledem k počtu nepřečtených knih, ale kdo by těmto kráskám mohl odolat?

Zamířila jsem po delší době odpírání do Levných knih a objevila jsem tam velký poklad - Sto jmen od Cecelie Ahern, jejíž knihy se velmi špatně shánějí. Potom jsem si tuším u Rodaw v knihovně všimla knihy Sváteční víkend od Joyce Maynard, kde jsem se dozvěděla, že podle této knihy natočily film s Kate Winslet - Prodloužený víkend. Již před časem jsem si skoukla trailer a film mě zaujal, takže jsem si dala tu práci a koupila si jeden z posledních výtisků, které se dají sehnat.
 

Po dlouhé době jsem se konečně dočkala knihy Pěna dní od Borise Viana, na kterou jsem měla velmi dlouho čekala, než mi přišla. Toto krásné vydání seženete jen v Neoluxoru. A potom Daleko od hlučícího davu od Thomase Hardyho s tou nádhernou filmovou obálkou mi dalo řádně zabrat! Díky tomu, že jsem si ji nekoupila hned v červenci ji už skoro nikde neměli :-o Ale naštěstí jsem ji sehnala a těším se, až se do ní konečně pustím. Jen mě mrzí, že kniha je v paperbacku, ale nevadí, má krásnou obálku!



A konečně po delší době krásky od CooBoo. Isla a šťastné konce od Stephanie Perkins mě velmi zaujala svou anotací a samozřejmě ta obálka je dokonalá. Všem klukům, které jsem milovala od Jenny Han jsem již od ledna očekávala a také se na ni neskutečně těším. Jsem moc ráda, že CooBoo ponechalo původní obálku.




Hrad mám hledám prince od Susanny Kubelka je druhé vydání knihy z roku 1995. Moc se na ten příběh těším, věřím, že to bude ta správná oddechovka a velmi mě potěšilo, že si tuto knihu i Rodaw pořídila. A od ní jsem se nechala nalákat na knihu Nejtemnější hodina od Barbary Erskinové, která má neskutečně zajímavou anotaci a krásnou obálku. Moc se těším, díky Rodaw!



 
Vampýrská akademie 2. a 3. díl s názvy: Stínem políbená a Mrazivý polibek od Richelle Mead, upířina, která je neskutečně oblíbená a za tu cenu, kdo by to nebral? První díl mám doma už delší dobu a musím si na něj taky už konečně udělat čas :D






Fantom opery od Gastona Lerouxe jsem si už velmi dlouho toužila přečíst. A díky báječné spolupráci s nakladatelství Omega se mi můj sem splnil. Takže můj první tištěný recenzák. Knihu už mám přečtenou a recenzi napsanou, můžete si ji přečíst ZDE.


První dojmy od Charlie Lovett oběhla knižní blogosféru a mně samozřejmě nemohla minout. Navíc jde o mou milovanou Jane Austen! Na tuto knihu se také nesmírně těším a jsem zvědavá, jak se mi bude líbit.






A ještě jedna slevová nálož v podobě knih od Richelle Mead, a to série Sukuba. Doma už nějaký čas mám první díl a teď, když každý díl měli za cca 70 kč, jsem neodolala a mám konečně sérii celou.

 

 

A jaké knihy jste si pořídily v srpnu Vy? Četli Jste některou z mých nových knih?

Žádné komentáře

Albatros