Dash a Lily Kniha přání - Jak se mi líbil vánoční seriál od Netflixu

 




O čem seriál je?
Cynik Dash a veselá Lily si ve vánočním New Yorku na různých místech předávají červený zápisník se vzkazy a výzvami. Protiklady se o Vánocích prostě přitahují!

🎄🎄🎄

Kdysi dávno vyšla kniha Dash a Lily Kniha přání, která mě nechávala chladnou. Potom jsem se ale najednou nechala přesvědčit o tom, že tu knihu nutně potřebuji. A když jsem ji začala hledat v obchodech zjistila jsem, že je vyprodaná. Měla jsem velké štěstí a knihu našla v jednom malém knihkupectví v Mladé Boleslavi, mé rodné hroudě. Jenže uběhl rok, dva a tři a ke knize jsem se nedostala. Tak jsem knihu poslala dál. A pak vyšel seriál, který mě opět na knihu navnadil. Tak jsem si řekla ne, dobrý, to přežiju a prostě se pouze podívám jen na seriál. 

Je vám tento příběh povědomí? Věřím, že jste se v podobné situaci také někdy ocitli, pokud tedy posíláte knihy dál, což mě osobně mi rve srdce. Ale nemám nafukovací byt a jsou knihy ze kterých jsem už prostě vyrostla a znovu je číst nebudu. Tak ať udělají radost zase někomu jinému.




Ale teď už k věci, teda k seriálu, který má osm dílů po dvaceti minutách. Tento formát mi nesmírně seděl a bavil. Najít si ve svém čase dvacet volných minut šlo hravě, čtyřicet minut a více už si koleduje o srážku s časem na knihu. Každopádně se dostáváme k mému osobnímu obrovskému problému s tímto seriálem - HLAVNÍ HRDINKA, konkrétně její představitelka mi strašně lezla na nervy. Netflix má snad omezený výběr herců asijského původu? Nebo kdo vybírá herečky, protože i s představitelkou Lary Jean mám hrozný problém, vůbec mi není sympatická a přijde mi, že neumí zahrát emoce - pořád se tváří stejně. 

Představitelka Lily je na tom o trošku líp než ta Lay Jean, ale ani jedna teda žádná sláva. Proč má neustále naplácnuté vlasy na čele? Hledala jsem si herečku na Googlu a v reálu vypadá opravdu líp. Rozhodně k ní nesedí krátké vlasy v mastném efektu se sponečkou. Takhle vypadá tak o třicet let starší. 

Vánoční atmosféru jsem čerpala především z prvních dílů, potom se to více přiblížilo k postavám než k Vánocům,  i když ty tam mají stále své podstatné místo. Opět nechybí LQBT pár takže seriál splňuje všechna současná kritéria. Dále soundtrack je také velmi povedený, od klasických známých skladeb až po ty nové. Jinak je celý příběh opravdu naivní a rozhodně směřuje pouze na teenage publikum. Ovšem do toho jsem s tím šla a nakonec mi to sedlo a bavilo mě to. Jen ten sladký závěr pro všechny byl trošku moc. 

Pokud hledáte oddechový pohádkový příběh pro mladistvé, chcete vidět vánoční New York tak pak je seriál rozhodně pro vás! 

4 komentáře

  1. Na seriál jsem se chystala - pro vánoční téma a jeho hravost, lehkost a pohodovost, ale po tomto příspěvku nevím nevím. Ale tak za zkoušku nic nedám, že? Podívám se na dva díly a uvidím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě ho zkus, třeba z něj budeš nadšenější něž já :-) a neříkám, že byl špatný, mně osobně vadila ta herečka :-(

      Vymazat
  2. Včera jsem si pustila první díl, zítra si pustím aspoň dva. Hlavní mužský hrdina mi trochu připomíná Timothyho Chalameta, takže patrně ve sledování vytrvám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. tohoto herce neznám, kouknu na něj :-) Už se ti podařilo seriál dokoukat?

      Vymazat

Albatros