Měsíční chvástačka - listopad 2015

Listopadové poklady v knihovničce

Opožděně a tentokrát bez vlastních fotek přidávám článek o nových knížkách, které jsem si pořídila v listopadu loňského roku. Neměla jsem příliš času a domů jsem chodila pozdě, takže na focení už nebyl ani čas, světlo a upřímně se mi ani moc nechtělo.

V listopadu jsem se, co se týče nákupů, hodně krotila. Dvakrát jsem zašla do Levných knih, a na svém oblíbeném eshopu jsem udělala malou objednávku. No podívejte sami :-)

Po dlouhém otálení a zároveň velkých doporučení jsem si zašla pro knihu 1984 od George Orwella, obrovskou klasiku, která je v Levných knihách stále za malou cenu. Knihu mi okamžitě zabavil můj přítel a pustil se do četby.


Spolu s 1984 jsem si vzala i Dánskou dívku od Davida Ebershoffa. O této knize jsem také docela dlouho uvažovala. Trailer mě zaujal a já, ačkoliv miluju filmové obálky, jsem zvolila tuto. Moc se mi líbí ty barvy a jsem zvědavá na film.


Při druhé návštěvě LK, kdy jsem tam zašla, protože jsem dlouze čekala na autobus. Původně jsem si řekla, že si pořídím jen Malého prince od Antoine de Saint-Exupéry, kterého už jsem dávno četla. A už už jsem šla k pokladně, když tu najednou na mě přímo vybafla Alenka! A za směšných myslím 60 Kč a přitom to jsou oba díly v jedné. Takže jsem si domů odnesla i ji, Alenku v říši divů a za zrcadlem od Lewise Carolla. Knihu jsem ještě nečetla, myslela jsem, že ji stihnu přes Vánoce.



Móda, krása a životní styl od blogerek z A cup of style jsem si koupila přímo na jejich autogramiádě v Praze. Knihu jsem už přečetla a určitě na ni napíšu recenzi.




V listopadu jsem také započala donakupování sérií, které chci mít doma celé, nebo kterým věřím, že si je skutečně přečtu. První na seznamu byla tedy série Zbožňuju. Doma jsem měla první dva díly (nepočítám, že dva díly prostě u nás nevyšly) a tak jsem si dokoupila poslední dva. Zbožňuju Londýn a Zbožńuju Vánoce od Lindsey Kelk. Obě mají tak nádherné obálky!





A u Vánoční tématiky ještě chvilku zůstaneme. Koupila jsem si další dvě vánoční krásky, a to Sněží, sněží což jsou povídky od Johna GGreena, Maureen Johnson a Lauren Myracle. Knihu jsem ještě bohužel nečetla. A poslední kniha s touto tematikou, Dárek z pravé lásky, což je soubor 12 povídek. Knihu mám stále rozečtenou, ale bohužel asi až na dvě, tři povídky se mi kniha zatím moc nelíbí. Grafická úprava je ale nádherná.



Otka od kody Keplinger, neboli The Duff, věčně opěvovaná kniha, kterou jsem taky musela mít. Ještě jsem neviděla ani film, ani nečetla knihu, ale brzy to mám v plánu dohnat. Kam jsi odešla od Gayle Forman je druhý díl Jestli zůstanu/ Zůstaň se mnou. Už jsem ji přečetla ale nelíbila se mi tolik, jako první díl. Recenze již brzy.


A to nejlepší nakonec! Nezapomenutelná cesta od Nicholase Sparkse, tato úžasná kniha konečně opět na pultech knihkupectví. Knihu jsem četla už dávno a moc se mi líbila. Plánuji brzký re-reading, kdy si opět připravím kapesníčky. Tento báječný spisovatel mi dělá velkou radost, protože již za měsíc vychází jeho nová kniha Volba, na kterou se nmůžu dočkat.





A to je tedy všechno. V listopadu jsem si koupila 12 nádherných knih, ze kterých mám přečtené jen čtyři a jednu rozečtenou. Pořídili jste si také nějakou z nich? Nebo jste některou z mých četli?

Žádné komentáře

Albatros