Čtení knižních restů 2

Čtení knižních restů podruhé

V loňském roce jsem se přidala k tomuto projektu a bohužel jsem moc rstů nepřečetla a co horšího, nakoupila jsem tolik nových knih, které jsem nestihla přečíst, že bych se měla stydět a nastavit si zákaz nákupu nových knih minimálně na 5 let. Ale znáte mě, to prostě nejde.
Na tento rok jsem se rozhodla opět zapojit a tentokrát být lepší. Nenastavím si více knih, protože jako pracující student mám méně času než dřív, ale rozhodně se nevzdám bez boje!
V loňském roce jsem si stanovila 12 knih, ze kterých jsem přečetla jen 4 knihy. Ale přečetla jsem i některé jiné starší knihy, takže ze sebe až tolik špatný pocit nemám.


Tento projekt vymyslela Cukrblik, které moc děkuji za skvělý nápad, a pro ty, kteří nevědí oč jde, pravidla jsou jasná. Přečíst minimálně 3 knihy, které Vám již doma nějaký ten čas smutně leží.

Můj seznam knih, které si tento rok prostě přečtu:
1. Anna Eliotová - Jane Austen
2. Bez naděje - Colleen Hoover
3. Dublin Street - Samantha Young
4. Nejdelší jízda - Nicholas Sparks
5. Vzkaz v láhvi - Nicholas Sparks
6. Rudá jako rubín - Kerstin Gier
7. Padesát odstínů svobody - E. L. James
8. Město ze skla - Cassandra Clare
9. Čarodějnice z Hex Hall - Rachel Hawkins
10. Než jsem tě poznala - Jojo Moyes
11. Měděný jezdec - Paullina Simons

Doufám, že na konci roku zjistím, že jsem přečetla všechny knihy! Držte mi palce a napište mi, jak jste na tom vy s nepřečtenými knihami. Mějte se krásně!

Žádné komentáře

Albatros