Recenze - Na vrcholu

Pikantnější romance volně inspirovaná příběhem o Popelce


Autor: Laurelin Paige
Orig. název: Man in charge
Rok: 2020, v ČR: 2022
Počet stran: 248
Nakladatelství: ikar
Překlad: Pavel Musiol
Moje hodnocení: ✶✶✶✶

Sebastianovi ovládají celé město. Pche, dost možná celý svět! Ale já z něj chtěla jen kousek, který by byl jen můj… Takže když se má šéfka vydala „nalézt sebe samu“, chopila jsem šanci za pačesy a vrhla se do prostředí luxusu a výzev. A všechno šlo dobře, dokud jsem nenarazila na něj. Chlápka ve vedení. Scotta Sebastiana. Byl to arogantní floutek, sukničkář a dědic impéria, jehož rty mě nenechaly spát. A tenhle člověk mě chce ve své posteli stejně, jako si já přeju v ní skončit. Jenže pokud se to stane, odhalí prostou skutečnost – jsem podvodnice…


POSTAVY:
Tessa - není bohatá, žije u své přítelkyně, nosí její oblečení ale přesto se za ni nevydává
Scott Sebastian - jeho rodina vládne městu, jsou bohatí, smyslní a pro polibek nechodí daleko

OBÁLKA:
Máme původní obálku, ze které je patrné, o jaký příběh se jedná. Celá série na sebe hezky obálkami navazuje, proto doufám, že i ostatní díly si ponechají svou původní tvář. 

Už samotná skutečnost, že mě to vůbec napadlo, byla nejlepším důkazem, že na setkání s ním nejsem připravená ani v nejmenším.


MOJE HODNOCENÍ:
Vždycky jsem měla ráda romantické příběhy, a nikdy se nebránila ani těm pikantnějším. Před lety jsem přečetla věhlasné Odstíny šedi, které si mě ale nezískali. V letošním roce jsem se rozhodla sahat daleko častěji po romanťárnách, a tato kniha mi padla do noty.

Byl jako droga. Čím víc jsem ho měla, tím víc jsem ho chtěla.

Na vrcholu je přesně takové, jaké čekáte. Je to erotická jednohubka, u které velmi oceňuji, že tu půlku knihy hrdinové po sobě jen nepokukují, ale v podstatě hned na začátku se jde hned na věc. Nejde o žádnou jednorázovou eskapádku, hrdinové jsou k sobě přitahování vášní, které zkrátka nedokáží odolat. Ač má kniha velmi krátký rozsah, hrdinové toho v knize stihnou opravdu moc. 

Příběh tak trochu jako o Popelce, kde dívka není žádná křehká květinka, ale vcelku ambiciózní žena, která se nestydí a jde si za svým. První díl z duologie, a já pevně doufám, že vyjde i druhý díl. Závěr knihy je totiž dost šokující (pravda, já jsem to čekala), ale takto ta kniha skončit prostě nemůže. 

Začínáme nenávidět teprve tehdy, když nás někdo srazí v naší lásce na kolena.

Na vrcholu je velmi čtivá kniha, lehce nadprůměrná kniha, kterou přečtete za jeden večer. Na první pohled se z anotace může zdát, že se jedná o typický příběh mezi šéfem a jeho podřízenou, ale nebojte, není tomu tak. Tesse budete fandit, zatímco o Scottovi nebudete vědět, co si myslet, ale rozhodně vás bude bavit.

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Káje a Euromedii. Na vrcholu ulovíte na stránkách Knižního klubu nebo Luxoru se slevou! 

Žádné komentáře

Albatros