Recenze - Polibek v Londýně

Romantický příběh odehrávající se v krásném vánočním Londýně


Autor: Catherine Rider
Orig. název: Kiss me in London
Série: Polibek
Pořadí: #3
Rok: 2018, v ČR: 2019
Počet stran: 247
Nakladatelství: CooBoo
Překlad: Magdaléna Stárková
Moje hodnocení: ✶✶✶/a třičtvrtě


Prožijte romantické Vánoce v Londýně!
Londýn, týden před Vánoci. Jason je ve městě svých snů poprvé – a proti vůli rodičů chce zanechat studia práv a stát se hercem. Cassie Winterová má plné zuby filmů, divadel i herců – a má k tomu opravdu dobrý důvod. A tihle dva se setkají na představení Bídníků. A jelikož se Cassie ze všech sil snaží vyhnout rozhovoru se svou mámou a Jason touží oddálit rozhovor s rodinou, rozhodnou se vyrazit na tour po Londýně a jeho divadelních scénách. A třeba se ukáže, že pár společně strávených dní změní jejich osud.


Někdy je fakt lepší, když život je veselý.


POSTAVY:
Cassie Winter - má herců a všeho okolo tak akorát po krk, náhodou se rozhodne dělat Jasonovi průvodce
Jason Malone - chce přestat studovat práva a stát se hercem
Ben - bývalý přítel Cassie, má své ideály a nutil je i Cassie

OBÁLKA:
Kniha získala českou podobu na stejný předpis, jako ta původní. Obě se mi líbí i když je pravda, že pokud bych měla volit jen jednu z nich, asi by to byla ta původní. 

Možná se bojím žít bez scénáře stejně jako ty. 


MOJE HODNOCENÍ:
Před dvěma lety jsem četla první díl z této nenavazující série Polibek v New Yorku, který pro mě byl milou vánoční romancí. Do dalších dílů jsem se neměla v plánu pouštět. Jenže letos vyšel díl odehrávající se v Londýně, což je moje oblíbené město. Vánoční atmosféra, oddechová kniha a Londýnská romance mě přesvědčily se do knihy pustit. 

Polibek v Londýně není žádnou náročnou počtenou a ani to nemá v úmyslu. Jedná se čistě o romantickou oddechovku, která má čtenáře pohladit po duši - navíc je cílená na young adult, takže tu nejen že není notná dávka cukru, ale také se tu neodehrává erotická přestřelka z jedné strany na druhou. 

Pokud bych měla srovnat první a třetí díl ze série, trojka je rozhodně lepší a čtivější. Celá kniha by mohla mít podnázev film a divadlo, jelikož oba hrdinové k tomu mají velmi blízko. Cassie je dětská hvězdička veleznámého a oblíbeného vánočního díla. Ovšem po letech má dost porovnání s Mařenkou. Už chce být svá. A když se konečně rozhodne udělat zásadní krok a opustit svého přítele Bena, který ji neustále měnil ku obrazu svému, osud jí do cesty přivede pohledného američana, který celým svým srdcem touží po tom stát se hercem.

Cassie se Jasonovi náhodou stane průvodcem jejím rodným městem a vánoční romance může začít.  Ačkoliv je na první pohled jasné, že se oba hrdinové zamilují, celý vývoj mi vyhovoval. Velmi oceňuji, že jsou zde zmínky o důležitých a zajímavých kulturních dílech. I jednotlivý popis náměstí či jiných částí Londýna mě přenesl zpátky do mého oblíbeného místa. 

Je pravda, že kdybych chtěla být s knihou nejvíc spokojená, potřebovala bych zde více rozvinout vztahy hlavních hrdinů a poupravit závěr, který by až příliš jednoduchý. Ale jelikož jsem věděla s čím do knihy jdu, zklamaná rozhodně nejsem. 

Pokud hledáte milou zimní romanci, u které si odpočinete a která vás po dočtení nebude štvát jako zmařený čas, pak se nemusíte bát sáhnout po young adult příběhu Polibek v Londýně. 


Nejen, že jsem si pokazila život, ale vyšachoval mě nějaký úplně náhodný Texasan, kterého jsem navíc na chvilku považovala za docela milého kluka. 


Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Míše a Albatrosmedia. Polibek v Londýně zakoupíte na eshopu se slevou! 





Žádné komentáře

Albatros