Já a Dny Marianne

KNIHY | NÁKUPY | DNY MARIANNE | VIDEO


Ahoj všichni!

O víkendu proběhlo slevové šílenství v podobě Dnů Marianne. Já se jich pravidelně účastním. O tom, jaké obchody patří mezi mé nejmilejší, kde sehnat slevy a hlavně o tom, co jsem si koupila se již nyní dozvíte v novém videu, který je právě online :-) 
$$$

Upřímně nemám ráda dlouhé fronty a zdlouhavé vybírání mě zabíjí, ovšem i přesto jdu s davem a na Dny Marianne vyrážím do obchodního centra. Za těch pár let, kdy pravidelně v září dostávají moje nervy zabrat, jsem si vyhlédla pár svých oblíbených obchodů, o kterých se zmiňuji ve videu. 



Jak to máte vy s tímto slevovým víkendem? Účastníte se a případně co nakupujete? 

Budu se těšit na vaše komentáře :-) 

Sabča

1 komentář

  1. Tento víkend probíhá ještě i mnoho dalších slev v desítkách dalších obchodů. Přehled je případně na https://slevovykupon.net/c/vikendove-slevy/

    OdpovědětVymazat

Albatros