Adios léto, vítej podzime!

PRVNÍ PODZIMNÍ DEN | SYCHRAVÉ DNY PLNÉ ČTENÍ | ČAJE, SVÍČKY


Ahoj všichni!

dnes je první podzimní den a já jsem se vám rozhodla sepsat pár bodů, proč přestat smutnit z odchodu léta a začít se těšit z nadcházejících dnů. Já osobně nemám ráda horké dny, ale mám ráda takové to babí léto, kdy si mohu ven vyjít jen v šatech a mít v ruce svetr. Kdy mi neteče pot po zádech a neumírám z nedostatku chladného vánku. Ovšem u našeho podzimu mě mrzí, že není takový ten opravdový pozvolný podzim, ale přichází hned zima. 





Možná se letos dočkáme ještě několika posledních záchvěvů léta, ale už bychom se pomalu měli chystat na dobu svetrů, čajů, brzkého západu slunce a hlavně chladného větru. Já osobně miluji zachumlat se do dek, uvařit si k tomu čaj a pustit si na pozadí zvuk praskajícího krbu.



Ano, budou mi chybět letní grilovačky, sezení na dece a příjemného pocitu slunečních paprsků na holých nohou, ale nastává další příjemné období. přichází doba, kdy se bezmezně a bez výčitek mohu pustit do čtení knihy a nestydět se za to, že jsem zalezlá doma.



S podzimem jsou spjaté i nepříjemnosti v podobě nemocí, kdy si naše tělo nedokáže zvyknout na chladnější teploty a obecně nám přijde, že 20° přeci nemůže být tak málo, že? V současné době marodím, na což sama nejsem zvyklá v tyto dny. Marodívám spíše na konci zima/z počátku jara a nikdy ne v prvních podzimních dnech. Doufám, že si to tímto odbudu a už nebudu nemocná, protože je to vážně otrava. 



Co si představujete vy pod pojmem podzim? 

Pro mě to jsou chladnější dny, dlouhé kalhoty, svetry, čaje, svíčky, pečení jablečných koláčů a v neposlední řadě mám s podzimem spojenou také Anglii. Za pár dní mě čeká první návštěva tohoto oblíbeného města a já jsem zvědavá, jak si mě "stará dobrá Anglie" získá. Věřím, že hodně, protože je mým velkým snem se do tohoto města podívat.

Obecně moc ráda peču a díky bohaté letošní úrodě věřím, že si letošního pečení užiji víc než dost. Jaké jsou vaše nejoblíbenější ovocné koláče? Já mám nejraději drobenkový jablečný koláč se skořicí.

Už druhým rokem si vybírám dovolenou právě v září. Proč? Protože opadá velké množství turistů, je chladnější počasí a sama se tak cítím příjemněji. Předloni jsem poprvé navštívila slunnou Itálii, konkrétně Řím a Capri, vloni jsem byla v Tunisu a letos to bude Londýn. Předem se tedy omlouvám, že v následujících dnech budu méně aktivní, jelikož vrcholí přípravy.

Přeji vám co nejpříjemnější začátek podzimu! 

Sabča


2 komentáře

  1. Krásný článek! Já popravdě mám ráda jako a léto, podzim mám ráda, když jsem doma v teple a nemusím jít ven. Ale během podzimu toho víc přečtu no :D Jinak si užij Londýn! Londýn je krásné město :)

    allaboutcandyslife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, Mai <3 Londýn byl nádherný. Zvažuji, že bych udělala nějaký článek o něm sem na blogu :-)

      Vymazat

Albatros