Kalendář: Na jakého autora se letos můžeme těšit?





Ahoj všichni!

začal nám rok 2020 a já bych vám touto formou chtěla také popřát vše nejlepší v novém roce! Ať se vám daří, nacházíte dobré knihy a jste spokojení a zdraví. 
A co nás vlastně v knižním světě čeká? Pokud si do svých diářů chcete poznamenat přesná data, tak jich zatím pro vás moc nemám. Jakmile se oznámí přesnější informace, dám vám o nich zavčasu vědět. Ale nalákat vás na pár zahraničních spisovatelů, to můžu už teď!


Nesmím opomenout ani knižní svátek v podobě Světa knihy v Praze, který se bude konat od 14.-17.května. Čestným hostem bude tentokrát Polsko a hlavním tématem je Střed/t světa. Tak si toto datum pečlivě zapiště, ať to nezmeškáte! 

A kdo k nám letos zavítá? Na své si přijdou milovníci napětí:

v únoru v rámci Comic-conu dorazí Ben Aaronovitch
v březnu k nám zavítá Daniel Cole, autor Hadrového panáka
v dubnu potom Jo Nesbo
na Svět knihy přijede Shari Lapena, Anne Jacobs, Alan Hollinghurst, 


Tak co, máte radost? Samozřejmě je to zatím jen zrnko toho, co nás letos čeká, ale věřím, že to potěší nejednoho fanouška. 

1 komentář

  1. Moje mamka bude nadšená s Nesba a já rozhodně z Shari Lapeny. Poslední kniha se mi velmi líbila !!! Ale prckovi budou tři měsíce, tak nevím jestli dorazím, protože ten vzduch a to množství lidí bylo i na mě dost šílené:/

    OdpovědětVymazat

Albatros