Co jsem dostala od Ježíška v roce 2019?



Ahoj všichni! 

Přináším vám článek o tom, co krásného jsem dostala k Vánocům. Na tento článek jsem se chystala mezi svátky, ale nakonec jsem radši čas trávila offline se svou rodinou, se kterou bohužel tolik času přes rok nemohu trávit. Bohužel jsem na svátky zapomněla vzít s sebou svoji zrcadlovku, takže mi nezbylo nic jiného, než fotit na mobil a to bohužel není ono. Proto se omlouvám, že fotky nejsou nic moc :-( 
Ale teď už k věci. Co jsem si tedy rozbalila? 



Ježíšek mi nadělil dvě Funko POP! figurky do sbírky. A jelikož přesně ví, co nebo koho mám ráda, trefil se na jedničku. A to vás musím upozornit na to, že jsem si ani o jednu z figurek nepsala a ani jsem netušila, že je mohu dostat. Jedná se o Princeznu Dianu z královské rodiny. Konečně mám tak pohromadě ji, její dva syny a Kate. Má nejmilejší část britské královské rodinky je konečně pohromadě. 


A druhá figurka je láska, kterou mám již od útlého dětství - Mickey Mouse v retro edici! Nemůžu snad ani slovy vyjádřit, jakou mi obě figurky udělali radost. 


První knihu, kterou jsem si pod stromečkem našla byl třetí díl Hildy s podtitulem Kamenný les. Tato série mě velmi baví a těším se, až se do knihy pustím. Akorát jsem malinko popletla díly Hildy a tak jsem Ježíška poprosila místo o druhý díl rovnou o ten třetí. Takže ještě musím někde sehnat díl druhý :D . 


Od přítele jsem dostala další kuchařka od Romana Vaňka - Sladké poklady české a moravské kuchyně, která bude asi mou nejoblíbenější kuchařkou vůbec. Miluju pečení takže se do receptů z této krásky pustím co nejdříve. 

Znáte kuchařky Romana Vaňka? 


Retellingů na Krásku a zvíře nebude nikdy dost - asi. Starý jako čas sám jsem si přála už dlouho, navíc ta obálka je naprosto dokonalá. Jakmile bude čas, hned se do ní pustím. V posledních týdnech jsem se navíc rozhodla doplnit své "vzdělání" ve starých animovaných pohádkách od Disneyho, jelikož jsem zjistila, že jsem skoro žádné neviděla! Jak jste na tom vy? Jaká je vaše oblíbená Disney pohádka? 

A zajímal by vás článek na Disneyho animované filmy? 


Mandy Baggot každý rok napíše romantický příběh z vánočního prostředí. Podobné knihy mám ráda a doufám, že mě příběh okouzlí. Schovám si Vánoce v New Yorku na příští adventní čas. Četli jste něco od této autorky? 


Sophie Kinsella je známá autorka ženských románů, kterou asi není nutné déle představovat. Vloni vyšel znovu její román Dokážeš udržet tajemství? podle které vyšel i film. Jakmile přelouskám knihu vrhnu se na film. 


Ježíšek nezapomněl ani na Harryho Pottera a nadělil mi Tajemnou komnatu v novém vydání. Konečně tak mám pohromadě první tři díly a můžu sbírat dál. Dobby na zadní straně knihy je dokonalý!



Chlapec v pruhovaném pyžamu je příběh dvou chlapců z Osvětimi. Pár měsíců zpátky jsem viděla trailer na film a od té chvíle jsem věděla, že si tento příběh opravdu potřebuji přečíst. Četli jste? 


Nádherná dárková krabička čajů v Knižní krabičce mi udělala velkou radost. Basilur čaje jsou velmi chutné, zatím jsem vyzkoušela dva a velmi mi zachutnali. Čaje, svíčky a knihy, to je moje vášeň. 


Už třetím rokem na mě Ježíšek nezapomněl ani s diářem Doller, který budu letos používat potřetí a čím dál víc tento diář miluji. Sice nemám tolik času, abych si ho dovedla k dokonalosti, ale baví mě každá minutka, kterou mu věnuji. Eviduji si do něj knihy, důležité schůzky, články na blog ale taky si do něj zapisuji vzpomínky a lepím fotky ze svého života. 

Jak jste si užili Vánoce vy? A co pěkného jste dostali? 


4 komentáře

  1. Doufám, že se ti Chlapec v pruhovaném pyžamu bude líbit, já ho četla dvakrát. :)
    Mimochodem, můžeš nějak vysvětlit, proč máš tak ráda královskou rodinu a sbíráš jejich figurky? :D Vůbec to neodsuzuji, jen jsem to doposud nepochopila. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě dám vědět, jak se mi kniha líbila. Plánuji se do ní pustit opravdu brzy. A proč mám ráda britskou královskou rodinu. Popravdě netuším. Pamatuji si, že už můj děda měl moc ráda princeznu Dianu, takže se o ní doma dost mluvilo. Takže možná to pro mě je odmalička samozřejmost. Každopádně mě baví sledovat jejich aktivity. Kate je moc krásná a inteligentní žena a její děti jsou princátka, která rostou jako z vody. Asi jsem ti moc neodpověděla, ale vážně nevím, co k tomu více říct :- Zkrátka to ke mně už patří

      Vymazat
  2. Krásné knihy a funko pop jsi dostala, ten Miki je roztomilý! ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3 mám z nich velkou radost a už je mám ve své knihovničce :D

      Vymazat

Albatros