Královský svatební diář - první zařízené věci okolo svatby



Ahoj čtenáři,

jak jste již správně zaznamenali, byla jsem poctěna jednou z nejdůležitějších otázek, která se mi mohla dostat. Tedy zda se stanu manželkou mého nejdražšího přítele, nyní snoubence. Ano čtenáři, kývla jsem na to, a tak se příští rok v létě stanu jeho paní. Pocity? Největší štěstí, jakého se mi mohlo dostat. Ovšem naplánovat svatbu není jen tak, dala jsem na radu své bývalé šéfové a veškeré plánování svatby jsem zahájila výběrem vhodného diáře. 



Co teď a co potom? 

Nejsem ten typ nevěsty, která by měla všechno vymyšlené od A do Z již několik let. Vždycky jsem si přála se vdát, ale ostatní jsem neřešila. Svatebních diářů je na trhu několik, takže jsem strávila docela dost času zkoumáním jednotlivých nabídek a hledala to pravé pro mě. A zamilovala jsem se naprosto do Královského svatebního diáře, který vytvořila Marcela Pešatová Králová, která se svatbám opravdu hodně věnuje. Na jejím webu a eshopu Královské svatby najdete spoustu krásných produktů, ale také možnost přihlásit se na nějaký svatební workshop. Od koho lepšího si zvolit svatební diář, než od někoho, kdo si prošel vlastní svatbou a dále koordinuje nebo různě pomáhá s organizací dalších svateb? Navíc ten vzhled je naprosto bez chybičky. 

Diář mi přišel takto krásně zabalený

Jsem moc šťastná, že vám dnes mohu představit právě Královský svatební diář, který je zatím  téměř prázdný, ale postupně se bude plnit. Pokud hledáte svatební plánovač, který si chcete ponechat a mít z něj krásnou vzpomínku, potom rozhodně mohu doporučit tento. Rozhodla jsem se pro něj právě proto, že je možné do něj vlepovat fotografie, má hodně místa na poznámky a samozřejmě proto, že vypadá krásně a já se do něj na první pohled zamilovala. Další z jeho kvalit je také tisk na kvalitním křídovém papíře. Jediné mínus vidím v deskách diáře, které by za mě mohly být tvrdší zejména proto, že je diář velikostí do kabelky a nerada bych si ho někde poničila. 

Hmatníků neboli rozdělovačí diář nabízí opravdu hodně

Svatební diář obsahuje několik kapitol, které jsou seřazeny podle toho, jak by je každá nevěsta měla začít řešit. Jednotlivá témata jsou oddělena hmatníky, takže snadno hned najdete přesně to, co potřebujete. Diář obsahuje také kalendář na letošní a příští rok, takže si mohu tvořit i přehlednou časovou linku toho kdy kde a co. U každé kapitoly jsou nejen kolonky pro vyplnění ale také nezbytné rady zkušené nevěsty, jako jsou třeba rady na to, co je všechno potřeba vzít si s sebou na matriku, rady na výslužky nebo svatební zvyklosti. Pro mě osobně je diář nezbytným pomocníkem při plánování. Jeho kvality mohu ocenit už nyní, protože jsem na základě jeho rad pomáhala své nejdražší Mai, kterou svatba čeká už za tři měsíce. 

Co už máme 

Zasnoubení jsme teprve ani ne dva měsíce a zatím pečlivě hledáme místo vhodné pro naši svatbu. Myslím, že už jsme TO místo našli, ale ještě ho nemáme pevně domluvené. Kvůli situaci s koronou se hodně svateb z letošního roku přesouvá na příští rok, právě proto s výběrem místa a termínu opravdu spěcháme. Dále máme sestavený hrubý seznam svatebních hostů a máme vybranou píseň na náš první novomanželský tanec. Naštěstí máme ještě spoustu času na všechno plánování a zařizování. 


A co dál?

Níže si prohlédněte malou ukázku fotek Královského svatebního diáře. Postupně, jak budeme plánovat a bude se blížit den "D", se můžete těšit na další články. 

Moc mě těší váš zájem o mou svatbu a vážím si vaší pozornosti. Měli byste zájem i o článek jak mě Radim požádal o ruku? 






12 komentářů

  1. Ano prosím, článek o žádost chci moc, i když vím, jak to celé proběhlo, zajímají mě tvé pocity.

    Diář je krásný, úplně ti ho závidím! Těším se na další kroky tvého plánování ♥

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc ráda to sepíšu do článku, je mi jasné, že až to budu psát tak se mi zalijí oči slzami. Diář naprosto zbožňuji!

      Vymazat
  2. Určitě článek o žádosti napiš ❤ Těším se na další průběh plánování :) Mě letos čeká plánování dvou rozluček.😃

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Napíšu, nečekala jsem, že o něj bude takový zájem <3 Budeš plánovat dvě rozlučky? Tak to ti jdu hned napsat :D

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ano, to je :-) jsem z něj tolik nadšená, že se bojím, že když do něj budu psát, že si ho pokazím svým nekrasopisem :D

      Vymazat
  4. V červenci kamarádce-tu už mám víceméně naplánovanou a v říjnu ségry-ta si tak nějak řekla, co mi se jí libilo, takže to potom v září nějak doladím a tak. :) Ale už mám s přípravou rozluček trošku zkušenosti. ����

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to jsi hodně dobrá! Ráda si o nich poslechnu víc, já ted plánuji jednu.

      Vymazat
  5. Diář vypadá krásně. :) Momentálně také nějaký sháním. Bohužel jsem tu ale nenašla další články ohledně plánování svatby. Nevím, jestli jsem je nepřehlédla?

    Jak jsi prosím s diářem spokojená teď, po nějaké době? Přišel ti praktický a máš k němu zpětně ještě nějaké plusy a mínusy? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, přípravy na svatbu pokračují, ale bohužel v současné době jde všechno daleko hůř a je to vše zpožděné. Diář průběžně doplňuji a jsem s ním opravdu spokojená. Má spoustu volného místa pro poznámky a postřehy a to nemluvím o spoustě užitečných informací a postřehů, takže za sebe opravdu mohu jen a jed doporučit. Jediné mínus vidím v tom, že nemá úplně pevné desky, které by diáři o to víc slušely. Doufám, že se brzy situace uvolní a otevřou se potřebné obchody a služby, a pak budu moct doplňovat i do diáře.
      Kdybys měla jakékoliv další otázky, klidně mi napiš :)

      Vymazat
  6. Odkud je, prosím, ten krásný diář? :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. v textu na diář odkazuji :)
      nicméně vám posílám ještě odkaz sem :)
      https://www.kralovskesvatby.cz/?product=kralovsky-svatebni-diar

      Vymazat

Albatros