Recenze - Můj psí život 2: Bígl Bertík znovu na scéně

LÁSKY | POTOMCI | STRASTI | POVINNÁ ČETBA PRO VŠECHNY PEJSKAŘE POKRAČUJE


Autor: Martin Čáp
Orig. název: -
Název série: Bígl Bertík
Pořadí v sérii: #2
Rok: 2018
Počet stran: 190
Nakladatelství: Cosmopolis
Překlad: -
Moje hodnocení: ✶✶✶✶

Dovolte, abych se představil: Jsem bígl a mé celé jméno zní Alberto z Rododendronu. Jméno začínající na A znamená, že pocházím z prvního vrhu naší mámy, a onen šlechticky znějící přídomek je pojmenování chovatelské stanice. Ale to už víte z mé první knížky, která se vám tolik líbila. Od vydání se mi stalo spoustu dalších veselých příhod, tak jsem je pro vás znovu sepsal. Vlastní tlapkou.“



POSTAVY:
Bertík - upovídaný a zvídavý bígl, který má stále co říct a čekají ho velké věci
páníček - napsal knihu o svém pejskovi a chystá pokračování
Bára - přítelkyně Bertíkova páníčka


OBÁLKA A GRAFICKÉ ZPRACOVÁNÍ:
Oproti prvnímu dílu "dvojka" dostala nového ilustrátora. Nová ilustrátorka Karolína Bendová se chopila kreseb s lehkostí a jednoduchostí. Každá kapitola začíná tematicky tlapkou a téměř v každé kapitole je i ilustrace přes celou stránku. Obrázky v knihách mám moc ráda a myslím, že Bertíkovo vyprávění kresby příjemně doplňují. 


MOJE HODNOCENÍ:
Téměř před dvěma lety se mi do rukou dostal první díl, který se mi líbil. Rozumbrada Bertík si naštěstí našel dost velké publikum, abychom se dočkali druhého dílu. Jelikož mám pejsky velmi ráda, nemohla jsem tuto knihu vynechat ani já.

Bígl Bertík nám zase o něco zestárl ale jeho charakter neztratil na humoru ani na chytrosti. Ačkoliv jsem dva díly z této série četla s velkým rozestupem, po pár řádcích nového pokračování jsem se ocitla jako ryba ve vodě. Kniha je rozhodně nenáročná a oddechová, takže pokud jste náhodou nečetli jedničku, ničemu nevadí, pokud začnete rovnou s dvojkou. 

Druhý díl se mi zpočátku líbil víc než jednička. Ovšem potom jsem začala mít pocit, že autor nevěděl o čem přesně psát. Jako sbírka glos to bylo skvělé a bavilo mě to, ale postrádala jsem nějaký pokrok u páníčka nebo Bertíka. Popravdě by vůbec nevadilo, kdyby se jednotlivé kapitoly četli různě na přeskáčku, protože na sebe nijak nenavazovali. 

Můj psí život má opět krátké a svižné kapitoly, které jsou vyprávěny z pohledu Bertíka. Jeho očima sledujeme jak ten život psí, tak ten lidský. Navíc v tomto díle čeká Bertíka velká věc - stane se otcem! 

Kniha je určena všem milovníkům pejsků. U této knihy si odpočinete a pobavíte se. 


Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji milé Barče z Cosmopolisu. Knihu i e-knihu Můj psí život 2 zakoupíte na stránkách Cosmopolisu

2 komentáře

  1. toto je tak milunká kniha <3 my máme doma podobnú knihu v zmysle, čo si myslí naša mačka. aj keď je skôr pre mladších čitateľov, výborne sme sa s ňou zabavili a úplne sedí na našu Micu :D :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Knihy s psí tématikou mám moc ráda :-) Nedávno jsem dostala doporučení (řekla bych, že na knihu co popisuješ) :-)

      Vymazat

Albatros