Recenze - Kačeří příběhy 2

Kačery dobrodružství přivede až do vesmíru


Autor: Walt Disney a kolektiv
Série: Kačeří příběhy
Pořadí: #2
Rok v ČR: 2021
Počet stran: 184
Nakladatelství: Egmont
Překlad: Barbora Špundová
Moje hodnocení: ✶✶✶✶

Kačeří tým se znovu s nadšením vrhl do odvážných objevných výprav a vzrušující honby za pokladem. Tentokrát nejde jen o pozemské zlaté nugety, ale navíc o špičkový meteorit z vesmíru. Užijte si celou sérii Zlatá odysea s našimi přáteli a prožijte s nimi dobrodružství v divočině, v mrazu i tropech, v tajemných jeskyních nebo ve vesmíru. Ale co když nebezpečí číhá za rohem?

KRESBA A OBÁLKA:
Druhý díl krásně ladí k prvnímu a na hřbetu dotváří tvář strýčka Skrblíka. Tleskám v tomto případě za paperback, který této komiksové sérii opravdu sluší. 


MOJE HODNOCENÍ:
Také jste v dětství sledovali seriál My z Kačerova nebo četli komiksový časopis Kačer Donald? Já rozhodně ano, a miluji vzpomínky na toto období. Proto jsem nadšená z nové komiksové knihy, která obsahuje příběh, který mi naprosto nic neříkal. 

Samotné příběhy na sebe nijak nenavazují, takže nemusíte číst Kačeří příběhy za sebou chronologicky, ale klidně je můžete číst na přeskáčku. Celá jedna kniha obsahuje sedm kapitol příběhu Zlatá odysea, který vznikl v roce 1991. 


Strýček Skrblík se doslechl o zlatém meteoritu z vesmíru, a to by nebyl on, aby ho nutně nepotřeboval. Na pomoc má Rampu ale také synovce. V tomto příběhu mu škodí Hamoun a objeví se dokonce i Rafani.  


Kačeří příběhy 2 mě bavil daleko víc než první příběh. Byl vtipný, napínavý a neustále se něco dělo. Linka odehrávající se ve vesmíru na jiných planetách mě velmi zaujala, protože si nevzpomínám, že bychom se kdy ocitli v nějaké jiné galaxii, ale možná se pletu. 


Pokud i vy milujete Kačeří příběhy nebo máte rádi komiksy, toto dílko vám opravdu mohu doporučit.


Žádné komentáře

Albatros