Recenze - Disney Vánoční sbírka pohádek

Vánoční příběhy s oblíbenými hrdiny z dílny studia Walt Disney

Autor: Walt Disney
Originální název: Christmas Storybook Collection
Rok: 2017, V ČR: 2017
Překlad: ????

Oslavte Vánoce s vašimi nejoblíbenějšími postavami z filmů společnosti Disney a Pixar! Pomozte Else připravit ty nejlepší svátky pro její sestru Annu, uspořádejte s Ralfem a Vanilopkou vánoční večírek pro záporáky z videoher nebo ustrojte stromeček s Woodym, Buzzem a ostatními hračkami. Tato velká sbírka pohádek plná krásných ilustrací vám přinese tu pravou vánoční náladu.

Naprosto miluji všechny "disneyovky" ovšem také miluji Vánoce, z tohoto důvodu si dovedete představit, jak moc jsem si zamilovala tuto knihu.

Vánoční sbírka pohádek obsahuje 18 krásných příběhů jak s hrdiny původních filmů, tak s hrdiny nových Pixar příběhů. Ovšem pokud se chystáte číst tyto příběhy svým nejmenším, u některých příběhů pozor, jelikož tam si dárky předávají sami mezi sebou nikoliv je dává Ježíšek. Kniha je vhodná jak pro holčičky tak pro chlapečky. Přináší magickou vánoční atmosféru a představuje známé hrdiny v neznámých příbězích.

Knihu otevírá Toy story a jejich Vánoce hraček, které si pro sebe připraví. Na Vlásku Duch minulých Vánoc je příběh prvních Vánoc Lociky v královském paláci. Gothel za celé roky pro Lociku neuspořádala žádné pěkné Vánoce, naopak jí udělala dost děsivou představu o tomto svátku. Podaří se Flynnovi Lociče ukázat pravé Vánoce a dokáže si je nakonec zamilovat? Mickeyho vánoční koleda je klasická Dickensův příběh s hrdiny Mickey Mouse, Kačer Donald nebo Strýček Skrblík. Není kouzelnější příběh. Dumbovy první Vánoce jsou o létajícím sloníkovi, který pracuje v cirkusu a který nikdy neslyšel o Vánocích. Medvídek Pú a Sladké Vánoce vypráví o hrdinech ze Stokorcového lesa. Medvídek Pú připravil stromeček svíčky ale zapomněl na dárky pro své kamarády.

Bambi a Kouzelný zimní strom je příběh malého kolouška Bambiho, který poprvé vidí zimu a sníh. Jeho maminka mu vysvětluje co je zima a Vánoce. Auta Nejlepší dárek na světě. Blesk se má na Vánoce zúčastnit Ruského zimního poháru a tím pádem ale propásne Vánoce s Burákem. Toho ani vaječný olej tak nedokáže dostat do vánoční nálady. Vánoční pohroma o Raubířu Ralfovi, který spolu s hrdiny hry prožívá Vánoce poprvé, ovšem je mu líto, že ostatní záporáci nemají krásné Vánoce a tak se je rozhodne spolu s Vanilopkou připravit. Příšerky s. r. o., Vánoční smích ubývá a hrozí, že Monstropolis přijde o energii. Hon za dětským smíchem začíná.

Ariel, Sváteční honba za pokladem je příběhem prvních Arieliných královských Vánoc. Ariel na začátku příběhu vymýšlí dárky pro své bližní a pak zničehonic ty dárky zmizí. Veselé modré Vánoce jsou příběhem Nema, který se rozhodne uspořádat večírek. Na něm nesmějí chybět žádní kamarádi včetně zapomnětlivé Dory, ale také i žraloci. Vánoční překvapení pro Lady vymýšlí Tramp za pomoci svých dětí. Princezna a žabák Vánoční hostina kterou pořádá Tiana pro svou rodinu a přátele.

Překvapení, která opravdu nečekáte, jsou někdy ta vůbec nejlepší ze všech!

Ledové království Nejkrásnější Vánoce se snaží připravit Elsa pro svou mladší sestřičku. Je rozhodnutá jí vynahradit všechny Vánoce, kdy se jí stranila. Vymyslí krásná překvapení, které jí společně s přáteli chystají. Vánoce pro všechny se rozhodne připravit i sám Robin Hood
Pinocchio slaví první Vánoce jako chlapec a snaží se vymyslet Dokonalý dárek pro svého Geppetta. Tohle byl jeden z nejkouzelnějších příběhů v této knize. Dárek pro Vall-iho se snaží vymyslet Eva. Roboti zprvu nechápají, proč lidé zběsile kmitají, balí krabičky a pořád opakují Vánoce. Nezbedné štěněcí Vánoce jsou pro 101 dalmatinů prvními Vánocemi jejich malých ratolestí.

Ryba je kámoš, ne žrádlo.

Vánoční sbírka pohádek je kniha krátkých příběhů s vánoční atmosférou, jednoduchými zápletkami a šťastnými konci, kterou budou vaše děti milovat.