Kalendář: Autogramiáda kuchařky Cat & Cook 2


Ahoj všichni,

po dlouhé době tu mám pro vás zase jednu pozvánku na knižní akci. Tentokrát si na své přijdou všichni příznivci jídla a zejména tedy vlastního kuchařského umění. Cat & Cook alias Ivana Jindřichová v doprovodu její kočky Miňonky vydává již druhý díl své kuchařky, který si budete moci od autorky zakoupit a rovnou si ho nechat i podepsat. Čeká vás nových 70 receptů. Autogramiáda se bude konat ve 14 městech


Sama ráda vařím a zkouším nové recepty. Ale dost často se k novým dobrůtkám dostávám náhodně. Kuchařka Cat & Cook mě velmi zaujala, proto se rozhodně na pražskou autogramiádu chystám. Obě kuchařky budou na místě k dostání. Upozorňuji, že jedna kniha vyjde na 599,- (cena knihy brána z FB stránek Cat & Cook a může se změnit). 


Kdy a kde se autogramiáda koná:
Kolín 4.9.
Praha 5.9.
Ostrava 6.9. 
Olomouc 7.9.
Brno 7.9.
Bratislava 8.9.
Jihlava 8.9.
Ústí nad Labem 8.9.
Liberec 10.9.
České Budějovice 11.9.
Plzeň 12.9. 
Pardubice 15.9. 
Hradec Králové 15.9.
Karlovy Vary 16.9. 

6 komentářů

  1. Já se určitě chystám! Byla jsem i pro první díl a ten mám podepsaný a s krásným věnováním doma :) Těším se i na druhý díl :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  2. Mě by se vyplatilo zajet do Pardubic, jenže 15.9. tu už zase nejsem. Škoda!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ach, to je škoda. Bohužel je to zákon schválnosti :-( škoda, že nám alespoň jednou za život není umožněno použít stroj času :D

      Vymazat
  3. Autorku kuchařky znám ale její kuchařku jsem neviděla.

    Snad se ti její kuchařka bude líbit a najdeš v ní mnoho inspirace. :)


    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už jsem od autorky upekla sušenky a sklidily úspěch :-) tak jsem natěšená na další :-)

      Vymazat

Albatros