Čas na změnu



Ahoj všichni,

jistě jste si všimli, že blog prošel v posledních dnech velkou proměnou. Nový vzhled jsem plánovala již opravdu dlouho, jelikož s tím starým jsem nebyla vůbec spokojená. Chvíli jsme hledala něco, co by bylo čisté, jemné a co by se mi líbilo. A myslím, že jsem to našla. Za pomoc v implementaci nového vzhledu moc děkuji Mai, bez které bych to celé nastavovala daleko delší dobu, a víc bych se u toho vztekala. Jsem moc zvědavá na váš názor na nový vzhled, tak mi prosím napište, co na něj říkáte :-) 

Ať se vám líbí!



12 komentářů

  1. Tyto jednoduché šablony mám ráda, líbí se mi, ale pro mě to není. Neumím to udržet a nepřeplácat :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, je to čisté a svěží, myslím, že se k tvé prezentaci tenhle vzhled dokonale hodí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc <3 Moc si toho vážím a jsem ráda, že se líbí :-) Konečně se ho nestydím (kvůli vzhledu) ukazovat :-)

      Vymazat
  3. Je to moc hezké. Jednoduché a svěží 😊
    Já už se také nějaký čas chystám změnit vzhled blogu. Ale ne a ne se k tomu dokopat 😁😁

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkujuuuu <3 no mě dlouho trvalo, než jsem se odhodlala :-) Ale ten pocit teď je k nezaplacení :-)

      Vymazat
  4. Krásné a čisté, ale musím přiznat, že mi tu chybí ta tvá kotvička s knížkami, která podle mě k tvému blogu neodmyslitelně patřila... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc Šárko, no kotvička mi taky chybí, ale nevím, jak bych ji sem zakomponovala. Časem doufám ve vlastní grafické logo, tak tam by rozhodně kotvička nechyběla :-)

      Vymazat
  5. Musím říct, že za mě to je skvělá změna k lepšímu! Mnohem lépe se mi teď články čtou :) Ikdyž mi trochu chybí kotvička. Neuvažovala jsi o tom, že ji nahoru k názvu přidáš? :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám tak neskutečnou radost, že se tobě i všem ten nový vzhled líbí <3 Kotvička mi chybí, ale sem nejde vložit :-( ale časem bych měla mít i vlastní grafické logo, kde bych měla mít i kotvičku nebo podobný motiv.

      Vymazat
  6. Byli to nervy ale zároveň radost se podílet na tvém blogu. Je opravdu moc krásný! Jsem na něj pyšná :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju moc za všechno pomoc <3 moc si toho vážím :-) Blog a moje nervy ti jsou zavázány :D

      Vymazat

Albatros