Na co se chystám v létě



Ahoj všichni,

první týdny letošních prázdnin jsou již za námi. Já už několik let nemám pravé prázdniny, jelikož již nejsem student ale pracující na plný úvazek. I tak si ale snažím užívat letní dny co nejvíce a ráda si stanovuji čtecí plán na horké dny. Také si píšete TBR? Jaké jsou vaše čtecí plány? 
☀️☀️☀️

Přes léto mívám největší chuť na oddechové a romantické příběhy. Ráda bych vám doporučila i několik knih nebo autorů, které mám s létem spjato. Prvním typickým autorem letních dní je zaručeně Nicholas Sparks, jehož knihy jsou plné lásky a do letních dní jsou rozhodně ideální volnou. Další autorkou, která píše buď vánoční nebo letní knihy je Mandy Baggot. Od ní jsem doposud ještě nečetla žádnou knihu, ale slyšela jsem na ni poměrně chválu. A anotace znějí víc než slibně. A do třetice tu mám doporučení na knihu, kterou jsem nedávno dočetla - Pozdrav z Itálie. Jedná se o další knihu z edice Srdcovky, které přes léto vychází několik titulů právě s letní tematikou. Pozdrav z Itálie jsem přečetla za několik dní a knihu si naprosto užila. 

A jaké že knihy budu číst během léta já? Největší přednost mají samozřejmě knihy ze spolupráce, které sem budu postupně také doplňovat. Ráda bych přečetla všechny recenzní výtisky a potom se pustila do knih, které si plánuji přečíst už hodně dlouho nebo mi k létu neodmyslitelně patří. Měsíčně přečtu kolem dvanácti knih, takže bych ráda pokořila těchto dvacet pět titulů:

  1. Hračkář ✔️
  2. Čarodějova nevěsta 4 ✔️
  3. Pozdrav z Itálie ✔️
  4. Pekárna v Brooklynu ✔️
  5. Rekonstrukce ✔️
  6. Hrob pro mého manžela ✔️
  7. Nimbus ✔️
  8. Smrtící tajnosti
  9. Malé sladké lži ✔️
  10. Čas čarodějnic ✔️
  11. Dcera života
  12. Matčina volba ✔️
  13. Smrtící stroje
  14. Zlodějský tanec ✔️
  15. Anna ze Zeleného domu ✔️
  16. Anna z Avonlea ✔️
  17. Protivníci ✔️
  18. Rodina odvedle ✔️
  19. Místo, kde bydlím
  20. Růže bílá, černý les ✔️
  21. Geniální přítelkyně
  22. Nejdelší jízda
  23. Bez naděje ✔️
  24. Nejjasnější soumrak ✔️
  25. Marná lásky snaha
  26. Pokání ✔️

13 komentářů

  1. Ja svoj TBR takmer nikdy nedodržím, ale tento rok som si povedala, že sa o to aspoň pokúsim. Zatiaľ, to nevyzerá veľmi nádejne :D Som veľmi zvedavá, čo povieš na knihu Rekonstrukce, pretože...no je to zaujímavá kniha, o ktorej si doteraz neviem, čo mám myslieť.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si každý rok dávám předsevzetí, ale vychází mi to dost málo. I když počtem mi to víceméně vychází, tituly už moc ne. Určitě dám vědět, jak se mi líbila Rekonstrukce. Jsem na ni fakt moc zvědavá. Tak snad nemám velká očekávání :-(

      Vymazat
  2. MOC SE MI LÍBÍ TEN TVŮJ NOVÝ VZHLED BLOGU JE NAPROSTO SKVĚLÝ!!!! ♥
    Já jsem si na červenec dala za úkol přečíst 12 knih no nějak se mi to vůbec nedaří, jelikož jsem do minulého týdne byla vystresovaná kvůli práci jelikož jsem nevěděla jestli mě přijmou nebo ne a teď když jsem ji dostala, tak jsem neměla tolik času na čtení jak jsem doufala. Teď se to ale změní a snad se naplno do toho čtení vrhnu! Věřím, že ty ten svůj TBR pokoříš a dokonce si myslím, že jich přečteš i více s tvým rychlím tempem. :)
    Měj krásný čtvrtek a budu se těšit na další článek ♥
    READING WITH LUCY

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lucí, děkuji moc za krásný komentář a za velkou chválu vzhledu <3 já sama z něj mám velkou radost, natož když čtu všechno tu chválu <3 mco a moc děkuju.
      No já jsem poslední dny četla dost málo. Pokoušela se o mě čtecí krize a celkově jsem měla chut na oddechové nebo romantické knihy a ne na náročné nebo fantasy příběhy.
      Jsem ráda, že jsi sehnala práci. Moc ti k tomu gratuluju <3 Člověku pak spadne obrovský kámen ze srdce. Tyjo, ty mi věříš! děkuju za podporu, snad to zvládnu :-)

      Vymazat
    2. Moc děkuji! Hlavně když jsem si to samé s prací prožila minulý rok, tak snad se na mě konečně usměje štěstí a budu mít stálou práci. Zatím je to boží! Chválu si rozhodně zasloužíš ten vzhled je krásný ♥

      Vymazat
  3. Já si žádné čtecí seznamy nedělám. V létě většinou čtu to, co jsem přes rok nestačila, nebo knihy na které se chci pořádně soustředit. :) Budu držet palce, ať stihneš přečíst vše, co sis naplánovala. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju pěkně :-) Hodně lidí mi říká, že v létě čte resty, které se mu nahromadily přes rok. A jaké máš například resty? :-)

      Vymazat
  4. Letos jsem si žádné TBR na léto nesepsala :-( Ale tvůj seznam a vše jak to máš vymyšlené, se mi moc líbí :-) Až jsem dostala chuť si něco podobného sepsat. Na některé knihy se taky chystám nebo už je mám přečtené, hlavně co se týče thrillerů, ty já prostě miluju. Tak ať se ti tvé čtecí plány podaří splnit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se snažím toto pravidlo rok co rok držet :-) Vždy se těším, jak si mohu odškrtnout přečtenou knihu. Ale mám už polovinu léta a už tak nějak tuším, že se mi nepovede splnit ani většina ze seznamu. Thrillery jsou skvělé, baví mě čím dál víc :-)

      Vymazat
  5. Ani já už nemám dlouho prázdniny. :D
    Pro letošní léto jsem ale měla v plánu se dostat ke knihám CoHo, ale bohužel na mě přišla nějaká čtecí krize. :/
    Plus jsem víc jak 9h denně v práci a pak už jen přežívám. Červenec je pro mě letos fakt propadák. :D Nepřečetla jsem ani jednu knihu! :D
    Ale tomu držím palce s tvými plány! ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez prázdnin je to takové zvláštní, že? :D Už tě přišla čtecí krize? O mě se chvílemi dost pokoušela, klepu o co jde a doufám, že je krize zažehnána.
      Děkuji za držení palců, tobě držím, abys měla srpen klidnější a začetla se :-)

      Vymazat
  6. Páni, pěkný seznam! Určitě si přečti Nimbus, ten stojí za to :)
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ten si určitě přečtu :-) Nemůžu se ho dočkat :-)

      Vymazat

Albatros