Recenze - 5minutové ospalé pohádky

Zachumlejte se do svých pelíšků, pohádky na dobrou noc jsou tu!

Autor: Walt Disney
Originální název: 5-Minute Sleepy Time Stories
Rok: 2020, V ČR: 2021
Počet stran: 208
Překlad: Jitka Horejšová

Vydejte se před spaním za nezapomenutelným dobrodružstvím s oblíbenými hrdiny z animovaných filmů od Disneyho a Pixaru! Šlápněte na plyn a zazávoďte si s Burákem a Bleskem, prožijte s Mauglím vzrušující den v džungli nebo se vypravte do kouzelného království Arendelle a užijte si s Annou a Elsou večer rodinných her. Čeká vás dvanáct nádherných pohádek, které se skvěle hodí k předčítání před usnutím.

Články o knihách Walta Disneyho najdete ZDE

OBÁLKA A ILUSTRACE:
Knihy Walta Disneyho jsou plné barev, úsměvů a vřelosti. V knize najdete celobarevné ilustrace ale i menší. Hrdinové vypadají přesně tak, jak je znáte z klasických příběhů.

Květen byl skvělý měsíc, jelikož vyšly dvě nové knihy z Disneyho dílny. Mickeyho nové 5minutové pohádky jsem vám blíže ukázala v samotné recenzi. Dnes si budeme povídat o ospalých pohádkách.

5minutové ospalé pohádky jsou další z mnoha v zahraničí vydaných sbírek 5minutových něco pohádek. Tato sbírka není zaměřená jen na jednu pohádku/postavičku z Disney dílny, ale zaměřuje se na hrdiny z oblíbených pohádek napříč. Najdete tu tak své oblíbené z nových pohádek jako jsou Anna a Elsa z Ledového království nebo třeba Toy story 4. Z těch starších nechybí Mickey Mouse, Lady a Tramp nebo všemi milovaný Medvídek Pú.

Káče, Zajda a jejich velký plán je příběh hrdinů z nejnovějšího dílu Toy story. Velké dobrodružství čeká Woodyho a Pastýřku, kteří hledají ztracenou natahovací ruku. Rozum a statečnost představí hrdiny z Knihy džunglí a Mauglího čeká velké dobrodružství. Rodinné hry jsou příběhem Anny a Elsy z Ledového královstvíMickey a kočičí chůvy je stejný příběh jako z Mickeyho nových 5minutových pohádek a povídá o útrapách Mickeyho, který dostane velký úkol pohlídat kocourka Minnie. Scamp hrdina Lady a Tramp zažije štěňátko dobrodružství s kostí. Spaní u kamarádky vás zavede do příběhu Princezna a žabák. Tento příběh bude bavit všechny malé holčičky.

Výpadek proudu s Vanilopkou a Raubířem Ralfem, kamarádi se těší na večerní zábavu, ale vypadne proud a zdá se, že je po srandě. Ale s kamarády se dá všechno nějak vyřešit. Pú a káčátko - Medvídek Pú objeví čerstvě narozené káčátko a rozhodne se mu pomoct. Společně s ostatními příteli se mu věnují a učí ho všemožným věcem. Hra stínů je příběh Mulan, která dostala pozvání do císařského paláce. Strašidelná rally přináší hrdiny z oblíbeného filmu Auta 2. Burák a Blesk se setkávají s německým kamarádem aby si zkusili rychlostní jízdu. Vyklube se z toho pěkně strašidelná erzeta. Narozeninové přání plné Aristokoček. Malé koťátko Marie by chtěla na oslavu s rodiči, ale je na ní prý malá. Tak ji napadne jak rodiče ošálit. Pyžamová párty je plná kouzel. Artuš se učí od čaroděje Merlina, tak, že jednoho dne nemůže vůbec usnout. Společně se rozhodnou uspořádat pyžamovou párty, a ta se rozhodně neobejde bez kouzlení.
U dobré knihy vždycky zapomenu na celý svět!

Líbí se mi, že každá Disney sbírka je jiná. Přináší nové příběhy, nová dobrodružství a pokaždé se jedná o jinou skupinu hrdinů. V minulosti u Egmontu vyšla podobná kniha a to Postýlková sbírka pohádek, která ale obsahuje naprosto jiné příběhy a je jinak koncipovaná, delší. Před lety také vyšly Pohádky do postýlky, ale opět se jedná o jiné příběhy a hrdiny.

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Marti a Albatrosmedia. 5minutové ospalé pohádky zakoupíte na eshopu se slevou!