Všem klukům, které jsem milovala

Lara Jean a její knižní a filmové příběhy 


Ahoj všichni!

první díl ze série Všem klukům, které jsem milovala vyšel v češtině už v roce 2015. To je let, co? Pamatuji si, jak jsem očekávala vydání prvního dílu. Na knihu jsem byla nalákaná zahraničním booktubem, kde ji všichni vychvalovali, takže jsem měla obrovská očekávání. Knihu jsem četla před Humbookem, kde byla hostem samotná autorka série Jenny Han. A jak se mi knihy líbily? Co já a film? 


Jenny Han a já na Humbooku v Praze 2017
Od Jenny Han u nás vyšly doposud tři romantické young adult trilogie. Z jejích knih jsem přečetla zatím jen první dva díly ze série o Laře Jean, které se mi líbily. Třetí díl jsem si trošku šetřila, ale v posledních měsících už mám jinou výmluvu a to čas. Absolutně nestíhám a času na čtení v posledních týdnech mám čím dál míň. Ale i přesto se na poslední díl stále moc těším. 

Před rokem se vyloupl na svět také film natočený podle první knihy, který jsem viděla celý teprve nedávno! Stejně jako vy, ani já nechápu, proč jsem s filmem tak dlouho otálela, když mě trailer i plakáty velmi lákaly. A jak se mi tedy líbila tato adaptace? No, asi mám osobní problém s představitelkou Lary Jean herečkou Lanou Condor, která mi prostě neseděla. Laru Jean jsem si představovala naprosto jinak a tato herečka mi byla neskutečně protivná.

Ale když pominu tento zásadní problém, film byl skvělý a já si ho užila. Moc se těším na druhý díl, který už vyšel. Jsem ráda, že se rovnou pustili i do přípravy trojky, takže nakonec bude celá série natočená.

Co vy a série Lara Jean? :-) 




5 komentářů

  1. Tu serii miluji, jak knižní tak i filmovou podobu. :)

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ještě, že třetí filmová adaptace bude až za rok. Díky tomu budu mít šanci si tu sérii nejprve dočíst :D Jsem hrozná, přitom se na trojku těším, ale ne a ne ji vzít ke čtení

      Vymazat
  2. Knížky mě absolutně minuly, ale poslední dobou si říkám, jak ráda bych si je přečetla :D . Chci se podívat i na film, ale nerada vidím filmovou verzi dříve než tu knižní, takže je to takové komplikované :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, je to vyloženě young adult romanťárna, ale tak roztomilá. Knihy i filmy jsou miloučké, takže doporučuji :-) Sama také preferuji knihy před filmem, je to tak vždy lepší :D

      Vymazat
  3. Za sebe teda musím říct, že na filmy ani knihy nedám dopustit :D
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Albatros