Jak jsem vybírala své svatební šaty

 Šaty s vlečkou, stříbrem vyšívané, ale princezna to není jasný pane


Ahoj čtenáři,

dneska bych se s vámi ráda podělila o cestu k mým vysněným svatebním šatičkám. Mám tu pro vás fotky ze zkoušek i jiných šatů. Jestli jsem si šaty půjčovala nebo kupovala. Jaké bylo vybírat šaty v Lockdownu a zda bych něco udělala jinak či ne se dočtete níže.

Svatební šaty jsou bezesporu jedním z největších témat každé nevěsty. Jsou nevěsty, které mají šaty jasně vysněné a jdou si za tím. Já jsem byla nevěstou, která má jistou představu toho, co se jí líbí ale zkusila jsem i jiné modely. Věděla jsem, že nechci nic úzkého, vyzývavého a vzhledem k tomu, že jsme svatbu měli v polovině léta i něco, v čem bych přežila horké teploty. 

Nejprve jsem si v hlavě zhodnotila, co chci a že si chci šaty koupit. V dnešní době se totiž opravdu vyplatí si šatičky pořídit nežli půjčovat. Ve svém okolí jsem měla před svou svatbou více kamarádek, které se vdávaly a řešily trable v půjčovně. Zaprvé, první co po svatbě se musí vyřešit je vrácení šatů a s tím můžou vzniknout i placení za nějaké poškození. Já sama jsem na svoje šatičky byla velmi opatrná, ale i tak vzhledem k tomu, že jsme měli venkovní svatbu mám spodničku od trávy a nachytala jsem do sukně celou řadu bodláků. Potom řada z nás si své šaty zamiluje a láme jim srdce šaty vracet. A třetí plus tedy vidím ve finanční stránce, kdy šaty, které si koupíte můžete brát jako investici a zase je prodat dál. Já sama jsem nejprve své šaty zvažovala poslat dál, ale čím déle je od svatby, tím více jsem ráda, že šaty mám u sebe doma, takže myslím, že je dál posílat nebudu. 


V Elody šaty ušijí přímo na vaši postavu, takže jsou nejen krásné nové, ale také úplně na vás, nikoliv nějak upravované. sama jsem si navrhla několik změn, například moje šaty měli normálně kruhovou spodničku, ale já si ji zaměnila za tylovou, která sukni jen zlehka formovala a nedělala žádnou pompéznost. Akorát na sezení tylovou spodničku nedoporučuji :D Celou svatbu jsem raději prostála, jelikož sedět na tvrdém tylu bylo velmi nepříjemné. Také si můžete zvolit barvu, například moje šaty nebyly bílé ale barva slonové kosti. Tam jen upozorňuji, pokud se milé nevěsty budete rozhodovat pro jinou barvu než bílou, zjistěte si, jakou barvu má váš nastávající košile. Pokud byste se fotily spolu s nastávajícím jen v košili, a on by měl čistou bílou a vy jinou barvu, vypadalo by to ošklivě. 

A poslední chválu na Elody vypíchnu nádherným showroomem, který vás rozhodně nadchne. Každý rok v Elody nová kolekce, já konkrétně mám šatičky z Light kolekce, takže jsem měla štěstí pro velmi lehké materiály. Miluji své šaty a rozhodně vím, že to byly ty pravé. Poslední bod je závoj. Dlouho jsem přemýšlela, zda ho zvolit. Protože ho moje maminka chtěla, tak jsem si ho také koupila, ale ve svatební den jsem na něj dočista zapomněla. 


 

Výše vidíte fotky ze zkoušky v půjčovně Adina. Byla jsem tam asi týden před lockdownem na podzim 2020. Ačkoliv jsem v té době byla rozhodnutá pro koupi šatů, chtěla jsem si v půjčovně ozkoušet různé modely a střihy. Myslím, že by tak měla učinit každá nevěsta, aby viděla na vlastní oči, že i střih šatů, o kterých si myslí, že není pro ni, pro ni naopak být může. Já si tak mohla vyzkoušet šaty které byly velmi podobné střihu jaký měla ve svůj svatební den Kate Middleton. A vy, co mě dlouho znáte a víte o mé zálibě v královské rodině asi chápete, že mi to udělalo obrovskou radost. První šaty výše měly nádherná záda a kdybych měla vybrat jedny z té půjčovny, jsou to právě tyto, které se mi líbily nejvíce. 


Shrnutí:
  • Zvažte koupi nebo půjčení
  • Vybírejte šaty i podle místa, kde se svatba koná
  • Vezměte si s sebou kamarádky; nejen že vám budou moct poradit. Ale především je skvělé tento zážitek prožít s někým, na kom vám záleží 
  • Bíla vs. slonová kost a jiné (pozor na sladění se ženichem)

Žádné komentáře

Albatros