Návštěva nakladatelství Host v Brně

KNIHY, KAM SE PODÍVÁŠ | DOKONALÉ PRACOVNÍ MÍSTO | CHYSTANÉ NOVINKY


Ahoj všichni!
rozhodla jsem se s vámi podělit o své zážitky z návštěvy nakladatelství Host. V sobotu 15. září jsme společně s holkama navštívili Brno v rámci speciálního Book clubu na knihu Dědina od Petry Dvořákové. Kromě besedy s autorkou a Lucií Zajíčkovou, která je grafická designérka, jsme měli na programu také návštěvu Hostu.



Petra Stehlíková, Lucie Zajíčková a Dědina 

Jednalo se o mou první návštěvu Brna a přiznám se, že jsem z města nebyla dvakrát okouzlená. Během jednoho odpoledne jsem bohužel neměla možnost větší návštěvy města, ovšem tolik poničená část města mě částečně děsila. Rozhodně bych nerada šla tou částí sama potmě. 

Naštěstí jsme s naší skvělou skupinkou překonali nástrahy tohoto města a dorazili do kavárny, kde se Book club konal. Doposud jsem od Petry četla pouze Dědinu, ale rozhodně se chystám na chválené Sítě. Z Dědiny jsem tak nadšená nebyla, ale setkání s autorkou jsem si užila. 

Petra je velmi milá a ráda s námi diskutovala. Myslím, že se jednalo o velmi povedený Book club. Po milém setkání s ještě milejší autorkou Petrou Dvořákovou jsme vyrazili na místo činu. 



Nakladatelství Host se nachází v budově, která je hrdě obklopena vysokou stráží starodávných vrat.  Kanceláře lidí z Hostu se nacházejí v horní části budovy, do které se dostanete pomocí venkovních schodů. Opravdu jsem nečekala, že se Host ukrývá v takovém prostředí. A kdyby mě někdo poslal na tuto adresu, opravdu bych se ztratila a neúspěšně se vrátila domů.

Sklad Hostu
Ovšem tím všechno nepříjemné končí. Jakmile jsme vstoupili dovnitř, spatřili jsme obrovskou knihovnu přes celou zeď, kde samozřejmě nechyběli knihy z Hostu. A tím to rozhodně nekončilo.  Veškeré pracovní prostory jsou nádherné vzdušné. Prosklené kanceláře kryje knihovna, která je plná knih. Pracovat v takovém prostředí je sen.



Lidé z Hostu na nás byli skvěle připraveni s kvízem, kde za správnou odpověď jsme mohli vyhrát lízátka. Kromě představení svých kanceláří nás vzali také do skladu! Viděla jsem tolik knih, že jen stěží jsem se udržela a žádnou knihu si nekoupila. 


Poté, co jsme úspěšně absolvovali vstupní kvíz, prohlédli si sklad a kanceláře, holky nám představily novinky, na které se v nejbližších dnech můžeme těšit. Já se naprosto zamilovala do knihy Páté roční období, které jsem si málem odnesla domů! Ale jak jsem psala níže, udržela jsem se.





P.S. knihu už mám doma. Dostala jsem ji darem od přítele, aby se mi lépe zotavovalo z nemoci. 



Touto cestou ještě jednou moc děkuji Jakubovi z Books´calling, že jsem na tento Book club směla jet. A samozřejmě děkuji skvělým parťačkám, se kterýma jsem strávila celý den! Děkuji Káje, Terce, Verče a Hanče za nejlepší společnost ve vlaku! 




Holky z hostu nám ukazují novinky

Knihy, knihy a zase knihy

4 komentáře

  1. Musel to být krásný den. :-)
    Ty stejné knihy vedle sebe vypadají hrozně dobře! Škoda, že doma by to bylo hodně nepraktické a drahé...:-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Byl to úžasný den a já jsme moc ráda, že jsem mohla jet :-) Host je skvělé nakladatelství a ty knihy v knihovnách? Stejné knihy vedle sebe vypadají opravdu krásně :)

      Vymazat
  2. Krásný článek ♥ Mrzí mě, že jsem nemohla :(

    allaboutcandyslife

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě mrzí, že jsi nemohla jet :-( Tak snad příště, v únoru se chystá další Brněnský Bookclub :_)

      Vymazat

Albatros