Recenze - Pekárna v Brooklynu

Chtěla utéct od svého starého života. Nečekala, že útěk se stane jejím osudovým rozhodnutím

Autor: Julie Caplin
Orig. název: The Little Brooklyn Bakery
Série: Romantické útěky
Pořadí: #2
Rok: 2018, v ČR: 2019
Počet stran: 368
Nakladatelství: Cosmopolis
Překlad: Karolína Medková
Moje hodnocení: ✶✶✶✶

Romantický a vtipný příběh o cestě do Brooklynu, lahodných dortících, lásce i přátelství. Vydejte se na výlet do města, které nikdy nespí, a nechte se okouzlit!

Sophie doufá, že ji její přítel James už brzy požádá o ruku. Jenomže všechno dopadne jinak a Sophie se rozhodne přijmout stáž v americkém časopise. Odjezd do New Yorku je pro ni spíš útěk než životní příležitost. Naplno se vrhne do práce a nemyslí na nic jiného. A už vůbec ne na lásku.

Ubytuje se nad maličkou pekárnou sympatické Belly, která peče ty nejúžasnější dortíky v celém Brooklynu. Spřátelí se a Sophie začne volný čas trávit v její pekárně a pomáhá jí s pečením sladkostí i svatebních dortů. Jenže Bella má bratrance Todda, obletovaného, šarmantního a naprosto neodolatelného. Má jen jednu chybu – odmítá jakýkoliv vážný vztah. Jenže ten nehledá ani Sophie, takže jejich přátelství zdánlivě nestojí nic v cestě…

Další romantický příběh od Julie Caplinové, autorky oblíbené Kavárny v Kodani, vás tentokrát vezme na výlet do životem kypícího New Yorku a přesvědčí vás, že z útěku se může vyklubat dobrodružství a že lásku někdy najdeme, až když ji hledat přestaneme.



POSTAVY:
Sophie - píše o jídle, jakmile odhalí přítelovu nevěru, okamžitě přijímá možnost výměnného pobytu a odjíždí pracovně do Brooklynu
James - chodí se Sophií a zároveň má manželku a malou dcerku, Sophie o tom nemá tušení
Todd - sexy redaktor pochází z vlivné rodiny, má rád ženy, ale nedokáže se zamilovat
Bella - pekařka a zároveň sestřenice Todda

OBÁLKA:
Titulku této knihy má opět na svědomí Kateřina Brabcová, jejíž obálky mi berou dech. Pokud si dáte tu práci a dohledáte si původní obálku v zahraničí a porovnáte ji s naší, musí vám být na první pohled jasné, že naše jsou daleko krásnější. Opět tedy pomyslně tleskám Kateřině a těším se na její další počin. 

FILMOVÉ HODNOCENÍ:
-

Pamatujte, že nic není nemožné
- Audrey Hepburn


MOJE HODNOCENÍ:
První knihu z této série Kavárnu v Kodani jsem četla na konci loňského roku a moc se mi líbila. Takže když jsem se doslechla o pokračování, začala jsem se těšit na další romantickou oddechovku.

Pekárna v Brooklynu lehce navazuje na Kavárnu, ovšem pokud jste ji nečetli ani nepostřehnete drobnou souvislost. Obě hlavní hrdinky knih jsou totiž kamarádky. Není tedy nijak nutné dodržovat pořadí nebo mít přečtené obě knihy. 


Když mu dala ruku, nezajiskřilo to mezi nimi, nešlo o žádné jemné zašimrání, ne ne... projel jí blesk neskutečné touhy, až ji to přikovalo k zemi. Od Todda McLennana nebylo nutné se jen držet dál, ale ona se k němu nesmí ani přiblížit. 


Sophie je zamilovaná a vcelku spokojená mladá žena. S Jamesem chodí přes dva roky a očekává, že ji její přítel požádá o ruku. O to větší je její překvapení, když se setkává s Jamesovou manželkou a malou dcerkou a zjišťuje, že ji její přítel celé roky podváděl. Sophie netušila nic o dvojím životě svého přítele a tak když se jí naskytne možnost odjet na půl roku na výměnný pracovní pobyt, neváhá ani minutu. Její nový život začíná v Brooklynu. Je odhodlaná utřídit si myšlenky a hlavně nechce žádného mužského ani vidět. 

Sophie je ubytována v bytě nad malou pekárnou, kterou vlastní pekařka Bella. Ta je velmi sympatická a se Sophií se brzy spřátelí. A to není to jediné, co Sophii v tomto velkém městě čeká. Sophii v Brooklynu čeká opravdu dobrých šest měsíců, kdy se vyrovnává se svým trápením a zároveň se čím dál více zaplétá s přitažlivým Toddem. Příběh o pečení, sladkostech ale také sexy chlápkovi, co se nechce vázat mi přirostl k srdci. 

K létu neodmyslitelně patří romantické a oddechové příběhy. A Pekárna je přesně taková a ještě daleko víc. Přiznám se, že mě kniha hodně nadchla. Čtení jsem si užívala plnými doušky a těšila se co bude dál. Sophie mi jako hlavní hrdinka neskutečně sedla. Myslím, že se po odhalení pravdy o svém příteli k věci pěkně postavila a nijak se nehroutila nebo nelitovala.

Hlavní hrdinové nejsou jen tak nějací obyčejní smrtelníci. Sophie neboli lady Sophie Amelia Bennings - Beauchamp má urozený původ, kterým se ale nechlubí. Todd také nepochází zrovna z chudých poměrů. Ale pokud čekáte nějaký snobský přízvuk, tak na ten rovnou zapomeňte. Sophie pochází z Londýna a nechybí ani zmínky o mé oblíbené královské rodince.


Z Todda vyzařovaly charisma a šarm... a dobře to věděl. Byl to typ člověka, ke kterému byste se měli chovat jako k roztomilému štěňátku, s vědomím, že jeho podmanivá přátelskost je naprosto nahodilá.


Pekárna v Brooklynu je milou romantickou oddechovkou, kterou budete mít orpavdu rychle přečtenou. Děj krásně plyne a je krásně vidět, jak se Sophie probouzí k životu. Léta spíše přežívala než doopravdy žila. Nyní v sobě odhaluje sebe samou a začíná konečně žít. A k tomu všemu se jí do cesty připlete sexy Todd, kterému nelze odolat. Ano, na jednu stranu je příběh jasný od začátku, ale jedná se o oddechovou romanci. Kniha si mě našla v nastávající čtecí krizi a vytáhla mě z ní.

Romantický příběh odehrávající se v Brooklynu o pečení nového života a lásce vám mohu ze srdce doporučit. Pokud hledáte milou oddechovku, která vás pohladí po duši, nemůžete být zklamaní. 


"Chybíš mi."
"Ty mně taky, ale přísahám, že jsem... nebo spíš budu v pohodě. Mělas ale pravdu. Jsem jak v zimním spánku. Už se ale probouzím."



Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Barče a Cosmopolis. Pekárnu v Brooklynu zakoupíte na eshopu se slevou!

5 komentářů

  1. Více se mi líbila Kavárna v Kodani, ale jako příjemná oddechovka svůj účel splnila :-) A souhlasím, obálky jsou famózní :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ta obálka je nádherná. Na tuto knihu i na Kavárnu koukám už nějakou dobu a nemůžu se rozhodnotu, jestli ty knihy potřebuji nebo ne. Každopádně tahle recenze mě úplně pohladila po duši. Díky :)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
  3. Výborná recenze :) Moc se mi líbí ta obálka, mám z ní chu´t na sladké :D Zrovna se chystám do knihy začíst :)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásná recenze! Já tuhle sérii mám moc ráda ❤️ Budu se těšit jak vyjde další díl, nemůžu se dočkat.

    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
  5. Obálky téhle série naprosto miluju! Skvělá recenze :)

    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat

Albatros