Dárek a splněný sen: Nicholas Sparks

Když se vám splní to, o čem sníte


Ahoj všichni,

není žádným tajemstvím, že mým nejoblíbenějším a nejmilejším spisovatelem byl je a bude Nicholas Sparks. Jeho knihy čtu již několik let a stále jsou příběhy, které jsem od něj nečetla. Kromě knih, které u nás doposud nevyšly, se stále najdou příběhy, které si zatím částečně šetřím a částečně dostávají přednost jiné nové knihy. V současné době mám doma v češtině 15 jeho románů, jednu sbírku, která obsahuje 3 zkrácené příběhy, které se v češtině nedají sehnat. A v angličtině mám 4 jeho příběhy. 




Roky sním o tom, že můj nejmilejší spisovatel zavítá do Čech, ale chápu, že ze Severní Karolíny to není zrovna kousek, navíc Sparks nepodniká podobné turné po světě. Bohužel. Takže jestli čekáte, že vám tu oznámím datum, kdy přijede, musím vás zklamat. Sparks sem nepřijede. I tak to ale zůstává mým snem. Nešlo jen o setkání s ním, přála jsem si získat jeho podpis. A světě div se, dočkala jsem se! Můj drahý přítel si dal tu práci a sehnal mi podepsanou knihu od Nicholase Sparkse! 

Nebudu zapírat, brečela jsem jako želva dojetím, radostí, překvapením a prostě... štěstím. Mám doma podepsanou knihu At first sight, která u nás nikdy nevyšla!!! Ano, teď si představte že pištím a křičím, co to jen moje hlasivky dovolí. Mám nesmírnou radost! Tato kniha je nejcennějším kouskem v mé sbírce a právem si drží hrdé místo v mé knihovničce. Ani nedokážu vyslovit, jak moc jsem díky tomu šťastná. Jsem moc ráda, že jsem ji od přítele dostala, že si dal tu práci a sehnal ji pro mě. To, že jsem ji dostala darem právě od něj dělá z knihy ještě větší klenot. 

Jaká kniha ve vaší knihovničce je pro vás nejcennější a proč? 




14 komentářů

  1. Rád ti plním tvá přání, pokud to jen trochu jde. Už se těším na další překvapení, která ti v budoucnu připravím :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je krásný! :-) A ještě krásnější, že je to dárek od přátele. :-)
    Já nějak nevím, co je nejcennější kniha v knihovně. Asi jich bude víc. :-) Máme tu pár hodně starých kousků. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brečela jsem dojetím a štěstím <3 Velmi mě překvapil a zároveň potěšil.

      Vymazat
  3. To je také krásne :)! Až sa teším spolu s tebou, keď čítam tie slová radosti...

    OdpovědětVymazat
  4. Moc gratuluji, Sabi. Máš úžasného přítele ♥️

    OdpovědětVymazat
  5. Moc krásný! Radim je úžasný člověk ❤️ Takový krásný dárek !! ❤️ GRATULUJI!


    All about Candys life

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju <3 Radim je to nejlepší, co mě v životě potkalo. Jsem moc ráda, že ho mám a že spolu máme něco tak krásného :-)

      Vymazat
  6. To je krásné gesto. Gratuluji ti k tak skvělému příteli a také k tomu úžasnému dárku! Jsem ráda, že sny se stále plní :)
    Já miluju Rowlingovou (Harry Potter je má životní láska) a Stephena Kinga O:)

    Gabux | Poslední článek

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radim je skvělý a jsem díky němu šťastná. Sparksova podepsaná kniha je velký klenot :-)

      Vymazat

Albatros