Recenze - S láskou tě nenávidím

Romance, humor a erotika v knize, u které se zasníte a odpočinete si od všedních starostí


Autor: Jo Watson
Orig. název: Love to hate you
Rok: 2018, v ČR: 2020
Počet stran: 360
Nakladatelství: Kontrast
Překlad: 
Moje hodnocení: ✶✶✶

Sera neměla šťastné dětství. Její otec byl hazardní hráč, který prohrál veškerý jejich majetek. Matka trpí depresemi, je závislá na lécích a není schopná manžela opustit. Sera tak musela už od útlého věku živit nejen sebe, ale i svou matku a sestru, zatímco jí její otec kradl vše, co mu přišlo pod ruku.

Ale usmálo se na ni štěstí, když potkala JJ a Bruce, starší homosexuální pár, který ji zaměstnal ve své restauraci. Navíc jí dovolili, aby bezplatně bydlela v jejich bytě.

Nyní pendluje mezi restaurací a stáží v reklamní agentuře. Doufá, že tam získá trvalou pozici a konečně se osamostatní. Její sen se ale začne hroutit, když jednu bláznivou noc skončí v náručí neznámého muže, ze kterého se vyklube její nový šéf a soused. Jeho neodbytné flirtování a návrhy ohrožují její budoucnost a Sera neví, co si počít…



POSTAVY:
Sera - neměla jednoduché dětství, které dost ovlivnilo její vztahy, které nevydržely, nyní nerandí
Ben - nastupuje jako nový šéf do reklamní agentury

OBÁLKA:
Přiznám se, že jsem na knihu narazila právě díky její obálce, která mě zaujala v jednom knihkupectví. A právě díky obálce jsem si přečetla anotaci a knihu hodila na svůj wishlist. Česká obálka je inspirována originální a líbí se, jak se drželi originálu. 

Neptejte se mě, jak se to celé sakra stalo...
Mohla bych to hodit na tu vodku.

MOJE HODNOCENÍ:
Romantické příběhy velmi ráda vyhledávám. Když jsem narazila na knihu S láskou tě nenávidím, hned jsem věděla, že si knihu chci přečíst. Kniha mě okamžitě vtáhla do děje a bavila. 

V anotaci se píše, že se hlavní hrdinka Sera na jedné party setká s cizincem, se kterým stráví vášnivou chvilku a další den zjistí, že je to její nový šéf. Kniha začíná právě na oné party a za pár stránek máme přečtené události z anotace. Tohle je velmi milá změn oproti anotacím, které vyzradí veškerý děj. 

Nepotřebuješ žádnou radu. Už přesně víš, co máš dělat. Máš to vepsané přímo na tváři. Měla jsi to vepsané na tváři už tu noc, kdy ses s ním vyspala v autě. 

S láskou tě nenávidím je romantická oddechovka u které zapomenete na své starosti a ponoříte se do příběhu s prázdnou hlavou. Je psaná dost odlehčeně, nikde se zbytečně nezdržuje a romantika mezi hlavními hrdiny vzniká pomalu i když ne zas až tak pomalu. Celý příběh je protknutý narážkami na známé filmy a knihy, což jistě oceníte. Další zajímavostí jsou názvy kapitol, které vždy obsahují nějakou větu z oné kapitoly. Na jednu stranu se jedná o malinký spoiler, ale jinak je to zajímavá kombinace. Kniha obsahuje poměrně krátké kapitoly a je psána v ich formě, takže se Serou sdílíte její myšlenky a názory.

Hlavní hrdinka mi osobně byla sympatická, pracuje v reklamní agentuře, což je i místo, kde pracuji já. Její životní situace nebyla růžová a snažila se se vším bojovat sama za sebe, což je na jednu stranu šlechetné, na druhou stranu, když je jí podávána pomocná ruka a ona ji s díky odmítá, je to až na facku. Ben je hlavní hrdina, kterého si prostě zamilujete. Je sexy, vtipný, stačí zavolat a on hned přiběhne na pomoc a k tomu má charisma. Nemůžete se tedy divit, že je z něj hlavní hrdinka na rozpacích. 

Doháníš mě teď úplně k šílenství. Nevím, co s tebou mám dělat, jestli bych tě měl ojet, nebo si tě vzít, nebo obojí.

V této knize nechybí ani homosexuální pár či vážnější témata, se kterými se hrdinové musí popasovat. S láskou tě nenávidím je sice předvídatelná, od první chvíle je naprosto jasné, kdo s kým, ale u podobné literatury si myslím, že to rozhodně není na škodu. Pohádkový příběh pro ženy, které se chtějí u knihy usmívat, zamilovat a pohádkově zasnít.


Žádné komentáře

Albatros