Měsíční chvástačka - duben 2017

Na začátku května jsem si myslela, že duben byl můj nejsilnější měsíc, co se nových knih týče. Ovšem pak v květnu přišel Svět knihy 2017 a rázem byl duben jen průměrným měsícem. V dubnu jsem měla slevu do Knihy Dobrovský, kde v prodejně na Václavském náměstí měli 30% slevu, tak kdo by to nevyužil, že? Do toho Levné knihy, velká autogramiáda a ještě recenzní výtisk. Sečteno podtrženo, nových knih mi přibylo celých 16 kousků. 



Jako první knihu jsem dostala od Martinus.cz skvělé Psí poslání od W. Bruce Camerona, za kterou ještě jednou moc děkuji. Recenzi najdete ZDE.

Manželé odvedle od Shari Lapena a Dcera někoho jiného od Amy Gentryo byly na mém wishlistu hned na prvních příčkách. V poslední době jsem si dost oblíbila thrillery, takže mi tyto knihy nesměly chybět ve sbírce. Smrt v zádech od Harlana Cobena je další knihou od tohoto autora, kterého jsem se rozhodla sbírat. Jeho Šest let byla mimořádná kniha. 


A teď z trochu jiného soudku. Jelikož mám ráda fantasy, nesměly v mém košíku chybět druhý díl ze série Dvůr trnů a růží od Sarah J. Maas, který nese název Dvůr mlhy a hněvu. Druhou knihou od Sarah J. Maas je Krvavé ostří, které naopak patří do série Skleněný trůn a jedná se o doplňkové povídky. Kráska a zvíře: román podle filmu jsem nejprve nechtěla kupovat, ale když jsem do knhy nahlédla, už jsem ji nesla k pokladně.


Láska podle Shakespeara Sen noci univerzitní od Georginy Guthrie je třetím a záverečným dílem, takže jsem moc ráda, že sérii mohu číst v kuse bez čekání na další díly. Nepřátelé a milenci od Simony Ahrnstedt mám podepsanou, autorka totiž v dubnu navštívila Prahu. A poslední romantickou knihou je klasika od Kathleen E. Woodiwiss Květy na vodě, na kterou se už moc těším. 


Neohlížej se od Jennifer L. Armentrout mě velmi zaujala myslím u Rodaw, a jelikož mám doma od autorky více jejich knih, rozhodla jsem se i pro tuto. Další kniha, Šifra od Kathy Reichs a Brendana Reichse je třetí díl ze série Virus, který jsem objevila za pár korun v Levných knihách. 


Konečně se dostáváme skoro do finále. Poslední plánovaná kniha v Knihy Dobrovský byl další a poslední Harry Potter a Prokleté dítě od J. K. Rowling, jelikož se ze mě v posledních dnech stával Potteroman, nesměla mi tato kniha chybět ve sbírce. A když už jsem si myslela, že mám vybráno, narazila jsem náhodou na knihu Tvůrčí psaní pro každého od Markéty Dočekalové, kterou jsem měla tu možnost poznat na Světu knihy a od které mám knihu i podepsanou. Toto moc pěkné vydání v hardbacku je obohaceno o nové poznatky a budou vycházet i další díly, jelikož se původní knihy už nedají sehnat. Ostrov šedých mnichů od Michaely Klevisové mi vyhrál můj skvělý přítel na akci Kniha ti sluší, která se odehrávala v Arkádách Pankrác, kam jsem se kvůli práci nedostala. Přítel mi tam nesl knihu Bábovky na podpis a přinesl mi další knihu, kterou vyhrál  podepsanou. Mám velké štěstí, že ho mám. 

Poslední knihou je kniha Panicové od Diany Gabaldon, což je taková doplňková kniha do série Cizinka. Knihu jsem přečetla během jednoho večera.

1 komentář

  1. 16 nových kousků, to je pořádná hromádka :) A samé pěkné kousky :) Psí poslání si chci pořídit také a i na pár dalších knih z tvého výběru se chystám :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat

Albatros