Recenze - Disney Usínací sbírka pohádek

Uspějte své nejmenší novými příběhy z dílny Disney

Autor: Walt Disney
Originální název: Disney Animals Storybook
Rok: 2019, V ČR: 2021
Překlad: Petra Vichrová

Přečtěte si s dětmi o nočních dobrodružstvích, která zažívají hrdinové od Disneyho a Pixaru! S malou mořskou vílou Ariel prozkoumáte tajuplná světla na dně oceánu, vydáte se pozorovat hvězdy s kolouškem Bambim, pomůžete hračkám zachránit ztraceného kovboje Woodyho nebo objevíte kouzlo táboření s myšákem Mickeym. Vychutnejte si společné chvíle u pohádek na dobrou noc a proměňte usínání v nejkrásnější okamžiky celého dne.

Další nádherná, barevná a na křídovém papíře vytištěná Disneyovka. Opět nemám co vytknout.

Má první letošní přečtený Disney sbírka a nemohla jsem si vybrat líp. Jedná se o šestou sbírku pohádek této řady. Disney sbírek vyšlo daleko víc samozřejmě, ale tato řada (která bohužel nemá své pojmenování) ji říkejme edice Disney sbírka pohádek

Usínací sbírka pohádek obsahuje celkem 16 příběhů s hrdiny klasických Disney příběhů, tak s hrdiny ze studia Pixar. Knihu si tak zamilují příznivci původních pohádek Petra Pana, Krásky a Zvířete nebo Lvího krále, ale stejně tak i fanoučci nových příběhů jako je Rebelka, Ledové království nebo Příběhu hraček. A nechybí ani příběh s myšákem Mickeym. Po sbírkách Dobrou noc, princezny a Postýlková sbírka pohádek se jedná o třetí sbírku z této edice, která se zaměřuje na noční/usínací příběhy.

Úvodním příběhem se zde stává příběh Medvídka Pú s názvem Kdo je dobrý kamarád? Prasátko je vystrašené z různých zvuků a nemůže vůbec spát. Medvídek Pú mu přijde na pomoc. Bunnies Dupíkovo noční dobrodružství malého zajíčka a jeho rodiny. Dupík poznává noční zvířátka a pomalu odhaluje, co se děje na louce, když on spí. Šípková Růženka se rozhodla, že naučí své víly kmotřičky zahradničit. Jaké překvapení, když jim na zahrádce začnou růst noční květiny, které přivolají Kouzelného JednorožcePopelka v příběhu Půlnoční procházka žije po svatbě s princem na zámku společně se všemi svými myškami. A jednoho dne se u nich objeví nová myška Greta, které se kamarádi rozhodnou ujmout. Jenže myška je náměsíčná!

Filmový hit z latinské Ameriky Coco, přináší příběh Pepita a Dante v akci, který vypráví o Miguelovi, který s rodinou chystá oslavu Dne zesnulých. Wendino dobrodružství o Petru Panovi, které dívenka noc co noc svým přátelům vypráví, už znají všichni nazpaměť. Je tedy na čase vymyslet něco nového. Malá mořská víla Ariel a tajemná světla. Arielina sestřička Adriana onemocní, a Ariel se rozhodne pro ni sehnat čerstvě utržené noční lilie, které vyléčí každý neduh z podmořského světa. Jenže se říká, že rostlinky střeží duchové. Rebelka Merida se seznámí se synem otcova přítele. Chlapec se snaží zapadnout, ale příliš se mu to nedaří. Merida mu ukáže Cenné přátelství. Kráska a Zvíře se odehrává v jednom zimním večeru, kdy Bella vypráví Příběh na dobrou noc. Jelikož se její kamarádi neshodli na jedné knize, ze které by Bella mohla číst, rozhodli se, že si vymyslí vlastní příběh.

Příběh hraček a Strašidelný příběh hraček. Hrdinové jsou na cestách a koukají na horor, který se velmi záhy mění ve velké dobrodružství. Lví král Kdo je zodpovědný? Víte co znamená "Hakuna matáta"? přeci žádné starosti. Je to příběh malého Simby, který si zvyká na Timona a jeho život. Noční záře s hrdiny filmu Vzhůru do oblak Carl a Russel si vyrazili na výlet a táboření. Cestou se dozvídají o tajemné noční rostlině, které se vydají po stopě. Ledové království Anna vymyslí Přespání u Elsy, které má vše, co správné holčičí přespání obsahuje. Brzy se k nim přidají i další kamarádi. Bambi a Dupík se vydají pozorovat Padající hvězdy. Mickey a přátelé jedou na Tábornický výlet. Ovšem ve spěchu zapomenou důležité věci ke stanování, a vypadá to, že je celý výlet zkažený. Lady a Tramp slaví své výročí a vydají se do restaurace. Spolehlivá chůva jim má hlídat štěňata, ale Scamp najednou zmizí.

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Albatrosmedia. Disney Usínací sbírku pohádek si zakoupíte na e-shopu se slevou!