Recenze - Srdcerváči 3

Autor: Alice Oseman
Orig. název: Heartstopper: Volume Three
Série: Srdcerváči
Pořadí: #3
Počet stran: 392
Překlad: Ivana Svobodová

Charlie dřív ani ve snu nenapadlo, že by ho Nick mohl taky mít rád, ale teď spolu oficiálně chodí. Nick se dokonce odhodlal a pověděl o tom svojí mámě. Ale coming out není něco, co se stane jen jednou – ještě je tu Nickův starší bratr, ostatní kamarádi a rodina a blíží se školní výlet do Paříže… a život dovede být těžký, i když máte po boku někoho, kdo vás miluje. Čím jsou jejich city hlubší, tím víc Charlie a Nick potřebují jeden druhého.
RECENZE NA SRDCERVÁČI 1 A SRDCERVÁČI 2 NAJDETE ZDE

Třetí díl série Srdcerváči na sebe nechal trošku čekat, ale konečně vyšel v českém překladu. Zatím jsou naplánovány další dva díly, tak uvidíme, jak dlouho bude trvat, než se k nám také dostanou.

Srdcerváči 3 pokračují v osudech Nicka a Charlieho. Ohledně děje vám nebudu nic říkat, protože bych se neobešla bez spoilerů na předchozí díly. Každopádně nyní hrdiny čeká školní výlet do Paříže. Jak všichni víte, Paříž je město zamilovaných a Nich a Charlie jsou v tom až po uši. Jenže může být tento výlet romantický, když jedou s partou spolužáků a musejí se skrývat?

Upřímně nevím, o čem chce autorka ještě další díly pokračovat, sérii mám opravdu ráda, jelikož je to opravdu roztomilá záležitost na jedno odpoledne, ale nevím, zda tu bude tolik prostoru pro děj, bohužel. V tomto třetím díle mě trošku už naštvalo, kolik LQGT párů autorka do děje zakomponovala. Já proti nic nemám, ale přijde mi, že už je to tu moc na sílu natlačené a rozhodně to není důvěryhodné.

Vztah Nicka a Charlieho je krásný, postupně roste a vyvíjí se. Autorka se pouští i do dalších problémů mládeže, což je jistě dobře, ale na druhou stranu se trošku obávám, bude-li takto pokračovat, potká její hrdiny snad všechno, co je potkat může. Ale zpátky k roztomilému grafickému počinu, který si získal své čtenáře a nyní už má vydané tři díly. Autorka pokaždé do knihy přidává i něco navíc. V tomto případě přidala exkluzivní příběh Taa a Elle. Kromě toho se můžete těšit i na instagramové příspěvky postav nebo jejich medailonky či úryvek z deníku.

Za poskytnutí knihy na recenzi moc děkuji Albatrosmedia. Srdcerváče 3 zakoupíte na eshopu se slevou!