Ian McEwan - nový oblíbený autor?

Ian McEwan | Spisovatel, kterého jsem doposud přehlížela, ale nyní si jeho knihy nemohu než vynachválit


Ahoj všichni,

taky se vám občas stane, že dočtete knihu a najednou máte nutkání se podívat po další autorově knize? A poté zjistíte, že anotace jeho dalších knih neznějí vůbec špatně? Mně se to stalo s Ianem McEwanem. Jeho knihu Pokání mám doma nesmírně dlouho. Chtěla jsem ji přečíst ale z nějakého důvodu jsem ji nezařadila na TBR poličku.

Autorova nejznámější kniha Pokání

Na konci loňského roku jsem se dostala ke knize Na Chesilské pláži, která se mi velmi líbila. Autorův styl psaní mi nesmírně sedl a následně na to mi Terka povyprávěla o jeho dalších knihách a že Ian patří mezi její oblíbence. Za pár týdnů jsem doma měla Skořápku, do které jsem se nadšeně pustila. Vlastně ani nevím jak, ale Iana jsem si nesmírně oblíbila a každá jeho kniha mě zatím těší. 

Možná je příliš brzy povědět, že patří mezi mé oblíbené autory, ale věřím, že mě nezklame. V současné době mám od autora doma sedm jeho knih (čtyři jsou na snímku a připojil se k nim Mlsoun, kterého seženete jen na Megaknihy.cz; potom Sobota, kterou jsem jako poslední kus sehnala na Kosmas.cz a Myslete na děti! mám ze slev). Má sbírka se bude rozhodně rozrůstat, ale nejprve mám v plánu se pustit do Betonové zahrady nebo do Pokání, než si budu pořizovat další knihy.

Co vy a Ian McEwan? Četli jste od autora nějakou knihu nebo ji máte doma a čekáte na ideální náladu, kdy se do něj pustíte? 

Těším se na vaše komentáře


Příběh Skořápky je vyprávěn nenarozeným dítětem, který na události nahlíží z matčina lůna
Betonová zahrada vypráví příběh sourozenců



Žádné komentáře

Albatros