Colleen Hoover v Praze!

KALENDÁŘ | Colleen Hoover na podzim v Praze! 


Ahoj všichni!

konečně je to oficiální! Oblíbená spisovatelka převážně young adult příběhů Colleen Hoover zavítá na podzim do Prahy. Konkrétně 12.listopadu se v Paláci knih Luxor na Václavském náměstí od pěti hodin odpoledne zahájí svou besedu a následnou autogramiádu. S kým z vás se tam potkám?



V současné době mám od této autorky přečtených 5 jejích knih, které každoročně vycházejí u Yoli. Četla jsem postupně tyto její knihy: Život jedna báseň, Odvrácená tvář lásky, Možná jednou, Námi to končí a nejnovější Na obtíž. Kromě těchto v češtině vyšly také Bez naděje (což je vůbec první kniha, která vyšla od Yoli) a poté Ztracená naděje. Na obě tyto knihy se chystám do listopadu. Velmi se těším, že si od Colleen nechám podepsat mé oblíbené Odvrácená tvář lásky a Námi to končí. Uvidím, kterou knihu si ještě na autogramiádu vezmu (zaručeně nějakou anglickou).

Jaká kniha od Colleen je vaše nejoblíbenější? A jakou její knihu si necháte podepsat? 


8 komentářů

  1. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já ten komentář dobře snad nenapíšu, promiň😁. Tady budeš mít několik smazaných komentářů😅.

    Já mám zatím staženou Odvrácenou tvář lásky, ale nečetla jsem. Koukala jsem, že jsi knize dala 75 %, tak to je docela dobrý😁. Jinak autorku nijak moc neznám, YA moc nečtu, už jsem trochu starší. A navíc jsem typ, co čte horory😁. Ale rozšiřuju si v poslední době knižní obzory a dávám šanci novým knihám 🙂.

    Verča ze Ztracena v Praze ║ RECENZE KNIŽNÍ SÉRIE NEŽ JSEM TĚ POZNALA

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odvrácená tvář lásky se mi moc líbila. Colleen píše moc dobře a čtivě, takže pokud si někdy na ni najdeš čas, rozhodně stojí za to :-) Píše i new adult :-)

      Vymazat
  4. Nejradši bych si s sebou vzala všechny její knihy!! :D
    Ale asi to nebude možné, takže já půjdu do Verity, Too Late, Odvrácené tváře lásky a Námi to končí/Na obtíž (u těch si ještě nejsem jistá). :D
    Mám přečtené od CoHo všechny knihy v češtině, tedy kromě Ztracené naděje, plus Confess a Finding Cinderella v angličtině.
    Měla jsem pro toto léto v plánu dostat se k nějakým jejím knihám, ale zatím mi to vůbec nevychází, tak uvidíme v srpnu. :)

    Btw, nádherný nový design! Opravdu moc povedený! :O ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Chápu, mám to stejný! Taky bych si nejradši vzala podepsat všechny. Těžko vybírat jen tu "vyvolenou". Přes léto si chci dočíst Bez naděje, které jsem jako poslední v češtině ještě nečetla :-)
      Děkuji moc za chválu! To mě moc a moc těší, děkuji :-)

      Vymazat
  5. Taky se na autorku těším, i když nejsem zdaleka taková fanynka jako ty :D Nejradši mám určitě Bez naděje!
    Marky (Books are my life...)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bez naděje jsem ještě nečetla, jsem fakt hrozná ostuda! Brzy napravím, snad ještě te´d přes léto :-)

      Vymazat

Albatros